کارشکنی در راه خرید بازیکن توسط پرسپولیس
کارشکنی در راه خرید بازیکن توسط پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، با وجود اینکه کادر فنی تیم پرسپولیس هنوز مشخص نشده و سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است اما مسئولان این باشگاه برای دور نماندن از نقل و انتقالات قصد دارند یکی دو بازیکن جذب کنند. عبدالکریم حسن بازیکن قطری و جواد آقایی‌پور بازیکن تیم استقلال خوزستان دو بازیکنی هستند که […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، با وجود اینکه کادر فنی تیم پرسپولیس هنوز مشخص نشده و سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است اما مسئولان این باشگاه برای دور نماندن از نقل و انتقالات قصد دارند یکی دو بازیکن جذب کنند.

عبدالکریم حسن بازیکن قطری و جواد آقایی‌پور بازیکن تیم استقلال خوزستان دو بازیکنی هستند که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند و مذاکرات برای جذب این دو بازیکن ادامه دارد. محمد خدابنده‌لو دیگر بازیکنی است که مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا جلب رضایت مدیران مس رفسنجان بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

در حالیکه صحبت از توافقاتی با این بازیکنان به گوش می‌رسد اما مسئولان پرسپولیس به صراحت در خصوص عقد قرارداد با این بازیکنان حرف نمی‌زنند. 

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باره به زیرنویس گفت که برخی کارشکنی‌ها در جریان است تا پرسپولیس نتواند بازیکنی جذب کند اما ما در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر وضعیت بازیکنان مدنظرمان را مشخص کنیم.

وی بدون نام بردن از اینکه کار انتقال کدام بازیکنان قطعی شده است خاطرنشان کرد که تا یکی دو روز آینده اخباری به هواداران پرسپولیس ارائه خواهد شد.

به گزارش زیرنویس، این اظهارات در حالی انجام شده که باشگاه پرسپولیس با این بازیکنان به توافقات خوبی رسیده و احتمالاً به زودی نام بازیکنان جدید پرسپولیس رسانه‌ای می‌شود. هرچند که به گفته همین مقام مسئول کار یک بازیکن دیگر هم برای پیوستن به پرسپولیس در جریان است که البته نامی از او برده نشده است.

پایان پیام/





منبع: فارس