مامور قلابی که در پوشش پلیس از اتباع کشورهای همسایه اقدام به سرقت می‌کرد دستگیر شد   سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: دی ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده قلعه نو توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی […]

مامور قلابی که در پوشش پلیس از اتباع کشورهای همسایه اقدام به سرقت می‌کرد دستگیر شد

 ماجرای بازداشت یک مامور قلابی در جنوب تهران

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: دی ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده قلعه نو توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در محدوده قلعه نو ابتدا اتباع کشور های همسایه را شناسایی نموده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری قلعه نو پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیست و ششم دی ماه مخفیگاه متهم را نیز در قلعه نو ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته ساعت ۱۷  راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم ۴۱ ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۳ فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در محدوده قلعه نو اعتراف نموده که تاکنون ۳ شاکی متهم را مورد شناسایی قرار داده اند.

رکنا

+