امباپه: بازی برای فرانسه در المپیک یک فرصت فوق‌العاده است
امباپه: بازی برای فرانسه در المپیک یک فرصت فوق‌العاده است

به گزارش زیرنویس، همانطور که کیلیان امباپه وقتی مقابل دروازه قرار می‌گیرد، نمی‌خواهد فرصتی را از دست بدهد او در مورد شانس شرکت در بازی‌های المپیک در خانه هم نمی‌خواهد فرصت را از دست بدهد.  در حالی که کمتر از ۲۰۰ روز به پاریس ۲۰۲۴ باقی مانده، ستاره فوتبال فرانسه بار دیگر در مصاحبه با […]

به گزارش زیرنویس، همانطور که کیلیان امباپه وقتی مقابل دروازه قرار می‌گیرد، نمی‌خواهد فرصتی را از دست بدهد او در مورد شانس شرکت در بازی‌های المپیک در خانه هم نمی‌خواهد فرصت را از دست بدهد. 

در حالی که کمتر از ۲۰۰ روز به پاریس ۲۰۲۴ باقی مانده، ستاره فوتبال فرانسه بار دیگر در مصاحبه با تلویزیون این کشور از تمایل خود برای شرکت در این بازی‌ها صحبت کرده است. المپیک جایگاه ویژه‌ای در قلب این فوتبالیست دارد و مشخص شده که او واقعاً می‌خواهد آن را به عنوان یک ورزشکار تجربه کند.

این ستاره فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درباره المپیک پاریس، گفت: در کنار جام جهانی، بازی‌های المپیک بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است. بازی‌های پاریس، ۱۰۰ سال پس از آخرین باری که در این شهر برگزار شد، برای من یک دنیا معنا دارد. ایده رقابت در بازی‌ها با فرانسه یک فرصت فوق‌العاده خواهد بود. این در واقع بیشتر یک رویاست تا یک فرصت.

پایان پیام/





منبع: فارس