یکی از واژه‌های مهم در صحبتهای پس از بازی با هنگ کنگ توسط امیر قلعه‌نویی اشاره به کلین شیت بود. سرمربی تیم ملی بعد از بازی با فلسطین وقتی درباره بیرانوند و ماجرای ناراحتی‌اش از گل خوردن و عدم کلین شیت پرداخت گفت: «نمی‌دانم این کلین‌شیت چیست که این سالها مُد شده است؟!» قلعه‌نویی با […]

- چرا سرمربی تیم ملی حرفش را نقض کرد؟/ وقتی «کلین‌شیت» به یک مزیت تبدیل شد!

یکی از واژه‌های مهم در صحبتهای پس از بازی با هنگ کنگ توسط امیر قلعه‌نویی اشاره به کلین شیت بود.

سرمربی تیم ملی بعد از بازی با فلسطین وقتی درباره بیرانوند و ماجرای ناراحتی‌اش از گل خوردن و عدم کلین شیت پرداخت گفت: «نمی‌دانم این کلین‌شیت چیست که این سالها مُد شده است؟!»

قلعه‌نویی با انتقاد از این موضوع از دروازه‌بان تیمش خواست بیش از اینکه به این مسائل فکر کند تمرکزش را روی مسابقات بگذارد ولی خودش پس از ۵ روز دوباره در نشست خبری پایان بازی با هنگ کنگ در مواجهه با انتقادات رسانه‌ها نسبت به بازی ضعیف تیمش «کلین‌شیت» کردن تیم ملی پس از مدتها را نکته‌ای مثبت تلقی کرد و به همین موضوع پرداخت.

قلعه‌نویی گفت: «به هنگ‌کنگ و سرمربی‌اش تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی انجام دادند. آنها دنبال پیروزی بودند، ولی ما کمی باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بودیم. از شش قدم و دروازه خالی گل نزدن ایراد کار است، ولی جای خوشحالی دارد که بعد از چند وقت کلین‌شیت کردیم.»

وی ادامه داد: «با توجه به بازی هجومی که انجام می‌دهیم، این بار کلین‌شیت کردیم، البته در یکی دو صحنه شانس آوردیم و باید گل می‌خوردیم. همین که سه امتیاز را گرفتیم، صعود کرده و کلین‌شیت کردیم خوشحالم، ولی از اینکه موقعیت از دست می‌دهیم ناراحتم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی