گزارش رویترز از موقعیت‌های ایران که تبدیل به گل نشد
گزارش رویترز از موقعیت‌های ایران که تبدیل به گل نشد

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته یک بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد و به مرحله دوم جام ملت‌های آسیا صعود کرد.  رویترز با اشاره به موفقیت ایران در گزارشی نوشت: ایران روز جمعه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه با نتیجه یک بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد و در مرحله یک هشتم […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته یک بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد و به مرحله دوم جام ملت‌های آسیا صعود کرد. 

رویترز با اشاره به موفقیت ایران در گزارشی نوشت: ایران روز جمعه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه با نتیجه یک بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کرد. مهدی قائدی گل برتری را به ثمر رساند. 

این نتیجه ایران را با ۶ امتیاز در صدر گروه رساند و صعودشان به دور دوم را تضمین کرد. آنها ۲ امتیاز بالاتر از امارات قرار دارند و فلسطین با یک امتیاز سوم است. در دقیقه ۲۴ میلاد محمدی، قائدی را در داخل محوطه جریمه پیدا کرد و این بازیکن ۲۵ ساله ضربه او را از زاویه بسته گرفت و در حالی که توپ را به گوشه پایینی هدایت می‌کرد دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران با در اختیار داشتن مالکیت توپ، چندین فرصت برای گلزنی داشت اما نتوانست موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کند چون هنگ کنگ حریف سرشناس‌ خود را از رسیدن به گل ناامید کرد. 

هنگ کنگ که پس از ۵۶ سال به جام ملت‌های آسیا بازگشته و در رده بندی ۱۲۹ پله پایین تر از ایران قرار دارد، پس از باخت به امارات در اولین بازی خود، بدون برد و بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.

ایران روز سه‌شنبه در آخرین بازی گروهی خود به مصاف امارات می‌رود که عملاً مشخص خواهد شد کدام تیم در صدر جدول قرار می‌گیرد و در مرحله حذفی قرعه‌ای مطلوب‌تر کسب می‌کند.

پایان پیام/





منبع: فارس