جوکوویچ: نمی توانی به گونه ای باشی که همه دوستت داشته باشند
جوکوویچ: نمی توانی به گونه ای باشی که همه دوستت داشته باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در تلاش است تا بتواند در ملبورن بیست و پنجمین قهرمانی گرنداسلم و دهمین قهرمانی در ملبورن را جشن بگیرد. جوکوویچ در حال حاضر بالاتر از نادال مصدوم و فدرر بازنشسته است و پرافتخارترین تنیسور تاریخ محسوب می‌شود.  روز جمعه جوکوویچ در صدمین […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در تلاش است تا بتواند در ملبورن بیست و پنجمین قهرمانی گرنداسلم و دهمین قهرمانی در ملبورن را جشن بگیرد. جوکوویچ در حال حاضر بالاتر از نادال مصدوم و فدرر بازنشسته است و پرافتخارترین تنیسور تاریخ محسوب می‌شود. 

روز جمعه جوکوویچ در صدمین مسابقه خود در این تورنمنت، توماس مارتین اچوری را شکست داد و پس از نمایش‌های نابسامان در دو راند ابتدایی، در نهایت پیروز شد. 

پس از پیروزی از جوکوویچ خواسته شد تا در مورد اوایل دوران حرفه‌ای خود صحبت کند چون او به دنبال به چالش کشیدن قدرت‌های برتر در بازی بود. 

- جوکوویچ: نمی توانی به گونه ای باشی که همه دوستت داشته باشند

ستاره تنیس جهان در این باره، گفت: مطمئناً راجر فدرر از رفتار من در ابتدا خوشش نمی آمد. فکر می‌کنم این طور بود اما در مورد بقیه اطلاعی ندارم. حدس می‌زنم برای برخی از افراد برتر تیپ مورد علاقه‌ای نبودم چون ترسی نداشتم که بگویم می‌خواهم بهترین بازیکن جهان باشم. من اعتماد به نفس داشتم و احساس می‌کردم که این توانایی را دارم که از آن پشتیبانی کنم.

وی افزود: بدیهی است که در زمین، چیزهای زیادی ممکن است در یک نبرد داغ اتفاق بیفتد. ۲۰ سال از اولین حضورم در تور حرفه‌ای می گذرد، واقعا سخت است که بگویم چه کسی مرا کم یا زیاد دوست داشت اما اگر من اشتباهی مرتکب می‌شدم، اعتراف می‌کردم و می‌گفتم اشتباه کردم. دستم را بالا می‌بردم و عذرخواهی می‌کردم.

جوکوویچ ادامه داد: اما اگر فکر کنم انتقاد بدون دلیل خاصی باشد، آنگاه به مسیری که انتخاب کردم ادامه می‌دهم و تمام. می دانستم و امروز می دانم که نمی توانی به گونه ای باشی که همه تو را دوست داشته باشند. اینکه چه کسی هستی، چگونه بازی می کنی، چگونه رفتار می کنی، در مورد چه چیزی صحبت می کنی باعث می‌شود ما همه متفاوت باشیم. 

 پایان پیام/





منبع: فارس