به گزارش کنا، مرکز رسانه دادستانی اردبیل روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: یکی از کازیرنویسن شهرداری اردبیل که در کمیسیون ماده ۱۰۰ فعالیت داشت، با رای جعلی دیوان عدالت اداری در پرونده‌ها نسبت به دریافت رشوه اقدام می‌کرد. بر اساس این اطلاعیه، در پی دریافت گزارشی در این زمینه فرد […]

به گزارش کنا، مرکز رسانه دادستانی اردبیل روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: یکی از کازیرنویسن شهرداری اردبیل که در کمیسیون ماده ۱۰۰ فعالیت داشت، با رای جعلی دیوان عدالت اداری در پرونده‌ها نسبت به دریافت رشوه اقدام می‌کرد.

بر اساس این اطلاعیه، در پی دریافت گزارشی در این زمینه فرد متخلف با دستور دادستانی اردبیل و رصد اطلاعاتی و اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان بازداشت شده و پرونده قضایی مربوطه در مرحله تحقیق‌های مقدماتی است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل پیش‌تر از تشکیل شعبه ویژه‌ای در دادستانی برای تعقیب تخلف‌ها و جرم‌های مدیران و کازیرنویسن بخش‌های مختلف به ویژه در بحث ترک وظیفه‌های قانونی خبر داده بود.

اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع خبر: رکنـا