در بین گزینه‌های مطرح شده برای هدایت پرسپولیس نام ولادمیر پتکوویچ سرمربی مطرح سوئیسی هم به چشم می‌خورد. این مربی که سابقه حضور در لاتزیو، بوردو و تیم مملی سوئیس را دارد و در تیم ملی کشورش فوق العاده کار کرده، اصلا سرمربی ارزانی به حساب نمی‌آید و باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی برای راضی […]

- دستمزد چند میلیون یورویی معروف‌ترین گزینه هدایت پرسپولیس/ سرخ‌ها از سرمربی سابق لاتزیو و سوئیس تخفیف می‌گیرند؟

در بین گزینه‌های مطرح شده برای هدایت پرسپولیس نام ولادمیر پتکوویچ سرمربی مطرح سوئیسی هم به چشم می‌خورد. این مربی که سابقه حضور در لاتزیو، بوردو و تیم مملی سوئیس را دارد و در تیم ملی کشورش فوق العاده کار کرده، اصلا سرمربی ارزانی به حساب نمی‌آید و باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی برای راضی کردن این مربی خواهد داشت. مثلا این مربی در آخرین تیمش یعنی بوردو در لیگ فرانسه در سال چیزی حدود سه و نیم میلیون یورو دستمزد می‌گرفت که قطعا پرسپولیس توان پرداخت چنین پولی را به این مربی نخواهد داشت.

البته با توجه به اینکه پتکوویچ مدت‌هاست که تیم ندارد، قطعا نمی‌تواند چنین دستمزدی را طلب کند ولی با این حال او یک مربی گران به حساب می‌آید. پرسپولیس به شدت مشکل مالی دارد و پتکوویچ برای آمدن به ایران باید حسابی به پرسپولیسی‌ها تخفیف دهد. گفتنی است بعد از رفتن کیروش از تیم ملی که پس از پایان جام جهانی قبلی اتفاق افتاد، پتکوویچ یکی از گزینه‌های لینک شده به فدراسیون فوتبال بود و گزینه هدایت تیم ملی به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سه گزینه اصلی سرمربی‌گری پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی