به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در خصوص این خبر گفت: با افزایش سرقت موبایل قاپی طی هفته های اخیر در محله “دولت آباد” رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت و گشتزنی های هدفمند افزایش یافت. وی افزود: این اقدامات ادامه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در خصوص این خبر گفت: با افزایش سرقت موبایل قاپی طی هفته های اخیر در محله “دولت آباد” رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت و گشتزنی های هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری به یک موتورسوار مشکوک شده و او را تحت تعقیب نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در این تعقیب نامحسوس مشخص شد که موتورسوار مذکور قصد سرقت تلفن همراه یک شهروندان را که با بی احتیاطی در حال مکالمه با تلفن همراه کنار خیابان بود را دارد که بلافاصله برای دستگیری وی اقدام و پیش از آن که سارق موفق به سرقت شود، او را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم برای تحقیقات به کلانتری منتلق شد که در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و عنوان داشت با پرسه زنی در خیابان تلفن همراه شهروندان را به سرقت می برد و در ادامه وقتی از وسایل همراه متهم بازرسی به عمل آمد یک دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و یک قبضه سلاح سرد کشف که ضمیمه پرونده شد.

سرهنگ طرهانی، در پایان خاطر نشان کرد: بر حسب تحقیقات انجام شده تا کنون هشت از مالباختگان که متهم اقدام به سرقت تلفن همراه آنها را کرده بود، موفق به شناسایی وی شده و پرونده به همراه متهم برای تصمیمات قضائی به دادسرا ارجاع شده است.

 

منبع خبر: رکنـا