مسعود اقبالی مدرس و کارشناس فوتبال ایران در خصوص پیروزی ایران مقابل هنگ‌کنگ، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید: *این روش بازی تیم ملی اصلا قابل پذیرش نیست. اگر همین روند ادامه یابد، نباید به فکر فینال آسیا باشیم. در طول ۹۰ دقیقه بازی برابر هنگ‌کنگ، بازیکنان […]

- حمله کارشناس فوتبال به تیم ملی؛ تیم نوجوانان ایران ۳ گل به هنگ کنگ می‌زد!/ یک بچه ۱۰ ساله تا این حد اشتباه نمی‌کند/ ما باید خواب قهرمانی را ببینیم

مسعود اقبالی مدرس و کارشناس فوتبال ایران در خصوص پیروزی ایران مقابل هنگ‌کنگ، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*این روش بازی تیم ملی اصلا قابل پذیرش نیست. اگر همین روند ادامه یابد، نباید به فکر فینال آسیا باشیم. در طول ۹۰ دقیقه بازی برابر هنگ‌کنگ، بازیکنان بی‌هدف بودند و هیچ برنامه‌ای نداشتیم. بهتر بود ۱۰ گل‌ می‌خوردیم اما بازی قشنگی ارائه می‌دادیم. بعد از گذشت دقایقی، سرمربی تیم ملی از شدت عصبانیت روی نیمکت نشست، چون بازیکنان نتوانستند خواسته‌های کادرفنی را در داخل زمین اجرا کنند.

*در تمام نقاط زمین ضعف داشتیم و اگر حریف کمی خودباوری داشت، با چند گل برنده می‌شد. فکر می‌کنم خوش‌شانس بودیم که دیشب حریف قدری نداشتیم. بازیکنان باتجربه نتوانستند از تجربه خود استفاده کنند و نفرات داخل زمین، درک تاکتیکی از یکدیگر نداشتند.

*یک بچه ۱۰ ساله تا این حد اشتباه نمی‌کند. هافبک‌ها در ۳۰ دقیقه اول فقط به حریفان موقعیت می‌دادند که در یک صحنه نزدیک بود، دروازه ایران باز شود. اگر تیم نوجوانان کشورمان در این بازی حضور داشت، حداقل با ۳ گل برنده می‌شد! این نوع بازی کردن واقعا تاسف‌آور است و اصلا شبیه تاکتیک‌های پپ گواردیولا و منچسترسیتی نبود.

*مگر اینکه تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا حذف شوند که بتوانیم قهرمان آسیا شویم. با این شیوه فقط می‌توانیم از گروه صعود کنیم و باید خواب قهرمانی را ببینیم. چند ماه قبل در مقدماتی جام‌جهانی توانستیم ۴ گل به هنگ‌کنگ بزنیم و در این دیدار همه انتظار گل‌های بیشتری داشتند که متاسفانه بازی جذابی از ایران ندیدیم.

بیشتر بخوانید: دفاع تمام قد سیدجلال از قلعه نویی؛ بازی های تیم ملی سخت بود/ یک برنامه ورزشی خاص در اختیار کیروش بود؛ برای آنها تیم ملی اهمیت نداشت!

منبع: خبـر ورزشی