به گزارش زیرنویس، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مقرون به آزار یک دستگاه خودرو در شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید قدوسی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مالباخته در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران اظهار […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مقرون به آزار یک دستگاه خودرو در شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید قدوسی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران اظهار داشت، سارق ساعت ۳ بامداد از طریق تاکسی اینترنتی در شهرستان پیشوا درخواست خودرو کرده و زمانی که به شهرستان ورامین رسیدند با استفاده از اسپری اشک آور و سلاح سرد و ضرب و جرح وی و سرقت خودرو و تلفن همراهش او را در بیابانهای اطراف رها کرده و متواری می شود.

سرهنگ بیرانوند بیان داشت:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق سرقت موفق به شناسایی  سارق که از سارقان حرفه ای و خشن و سابقه دار شهرستان ورامین بود شدند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بررسی های بیشتر دریافتند که متهم در تهران بزرگ قصد سرقت زورگیری را داشته که با مقاومت طرفین منجر به تخریب شیشه خودروی وی شده و از این رو با اقدامات پلیسی ، وی را زمان که قصد تعمیر شیشه های خودرویش را داشت  قبل از هر گونه اقدام طی یک عملیات منسجم غافلگیرانه و ضربتی در حالی که  قصد درگیری با ماموران و متواری شدن را داشت دستگیر کردند.

 این مقام مسئول اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهم یک افشانه اشک آور و یک قبضه سلاح سرد که در سرقت مورد استفاده قرار داده بود کشف و خودروی مسروقه نیز توقیف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات پلیسی به ۴ فقره سرقت مقرون به آزار و یک فقره تجاوز بعنف اقرار کرده که با هماهنگی مقام قضائی مالباختگان شناسایی و همگی پس از مواجه حضوری با متهم وی را شناسایی کردند.

سرهنگ بیرانوند در پایان اذعان داشت: متهم که از مجرمان سطح یک پلیس آگاهی فراجا بوده و دارای بیش از ۶ فقره سابقه محکومیت دائر بر سرقت بعنف در پرونده قضایی خود می باشد، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

منبع خبر: رکنـا