با وجود برد و صعود  ایران از هنک کنگ در یک بازی پر اشتباه و ضعیف، این امکان که تیم ملی در  یک بازی جدی- پیش از روبه رو شدن با کره و یا یک تیم دیگر در سطح کره- محک بخورد، تا حدودی منتفی است. بازی  و برد نه جندان دلچسب ایران به شدت […]

- پیش بینی با تلویزیون اینترنتی آرپا را از دست ندهید

با وجود برد و صعود  ایران از هنک کنگ در یک بازی پر اشتباه و ضعیف، این امکان که تیم ملی در  یک بازی جدی- پیش از روبه رو شدن با کره و یا یک تیم دیگر در سطح کره- محک بخورد، تا حدودی منتفی است.

بازی  و برد نه جندان دلچسب ایران به شدت محافل ورزشی، کارشناسان و نیز، غلاقمندان به فوتبال و تیم ملی را نگران کرد.

با این همه، نظر دیگری بر این است که تیم های بزرگ در برابر تیم های کوچک، گاه دچار بی انگیزگی و افت می شوند و نباید این بازی را چندان ملاک قرار داد؛ چنانچه در بازی با فلسطین، وقتی که برخوردها از طرف بازیکنان حریف، شدید شد، روند بازی تغییر کرد و ما از شاگردان قلعه نویی بازی محکم تری را شاهد بودیم در حالی که بازی اول ایران بود. از این رو، توصیه کارشناسان ضمن ضرورت بررسی نقاط قوت و ضغف این بازی، ایجاد همدلی بیشتر  باهدف برداشتن استرس از روی بازیکنان است تا بتوانند ادامه مسیر را با قدرت بیشتری برای رسیدن به فینال طی کنند.

بازی بعدی و آخر ایران در این مرحله، با تیم ملی امارات است. البته برد یا کسب امتیاز برای تیم ملی امارات در این بازی – باتوجه به  نتیجه مساوی  در برابر  تیم فلسطین_ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ویژه تر ان که، شما می توانید بازی ها ی جام ملت های آسیا را با  هیجان  در هرمرحله، از تلویزیون اینترنتی آرپا، برنامه فوتبال بی نهایت – با نصب اپ پی پاد- دنبال کنید و البته با پیش بینی این بازی ها، جوایز میلیونی ببرید. بازی ها از تلویزیون آرپا، به طور زنده و با کیفیت بالا و به صورت تیم بها، امکان پذیر است. از دست ندهید.

منبع: خبـر ورزشی