زمان معرفی جانشین یحیی گل‌محمدی مشخص شد
زمان معرفی جانشین یحیی گل‌محمدی مشخص شد

زمان معرفی جانشین یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تیم پرسپولیس اعلام شد.

 

باشگاه پرسپولیس این روزها و بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم در تکاپو برای انتخاب سرمربی جدید است. مدیران این باشگاه ابتدا در تلاش بودند تا بعد از ۴ سال بار دیگر سرمربی سابق خود یعنی برانکو ایوانکوویچ را به خدمت بگیرند که این مربی کروات که هدایت تیم ملی عمان را در جام ملت‌های آسیا برعهده دارد بعد از ملاقات با رضا درویش به پیشنهاد قرمزها پاسخ منفی داد تا این باشگاه به سراغ سایر گزینه‌های دیگر برود.

باشگاه پرسپولیس با خوزه پیسرو سرمربی کنونی تیم ملی نیجریه، پتکوویچ سرمربی سابق لاتزیو و تیم ملی سوئیس در کنار دی بیاسی سرمربی سابق اودینزه به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های درویش برای جانشینی گل‌محمدی وارد مذاکره شد.

با پیگیری‌ها مشخص شد با توجه به وضعیت این مربیان و شرایط کنونی سرخ‌پوشان حضور این سه مربی بر روی نیمکت پرسپولیس منتفی شد. این در حالی است که باشگاه در کنار این سه نفر با دو مربی دیگر که گفته می‌شود از ابتدا گزینه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس بودند وارد مذاکره شده و مذاکرات به خوبی پیش رفته و اگر مشکلی رخ ندهد از بین این دو مربی یک نفر به عنوان سرمربی جدید قرمزها معرفی خواهد شد.

موضوع حائز اهمیت در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس زمان معرفی آن است. از همین رو بعد از مذاکرات صورت گرفته بین باشگاه و سرمربی جدید، رضا درویش در تلاش است تا سرمربی جدید قرمزها در اردوی این تیم که در کشور امارات برگزار می‌شود به جمع سرخ‌پوشان ملحق شود تا اردو خارجی تیم زیر نظر سرمربی جدید برگزار شود.

گفتنی است اردو خارجی پرسپولیس از روز پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد و تا چهاردهم بهمن ما در کشور امارات ادامه خواهد داشت.

منبع: خبـر ورزشی