به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال ایران در دومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، مقابل هنگ‌کنگ قرار گرفت و اگر چه این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ اما عملکرد شاگردان قلعه‌نویی با انتقادات زیادی روبرو بود. این عملکرد آنقدر بد بود که حتی بازیکنان در جابه‌جایی […]

- سایه حواله خودرو بر عملکرد ضعیف تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال ایران در دومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، مقابل هنگ‌کنگ قرار گرفت و اگر چه این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ اما عملکرد شاگردان قلعه‌نویی با انتقادات زیادی روبرو بود. این عملکرد آنقدر بد بود که حتی بازیکنان در جابه‌جایی چند پاس ساده با مشکل مواجه بودند.

سرمربی تیم ملی به جای قبول اشتباه و عذرخواهی بابت نمایش پراشتباه شاگردانش پای رئیس جمهور کشور را به نشست خبری پیش از بازی کشاند: «از رئیس جمهور وقت که در خدمت تیم ملی بود تا هزینه‌های آنچنانی که برای تیم ملی می‌شد. بازیکنان فعلی جوان‌تر بودند، ولی آن‌قدر انتقاد نمی‌شد. از شما (خبرنگاران) تعجب می‌کنم و باید کمک کنید. چرا در هشت سال گذشته این کار را نکردند؟! آن وقت که تیم ملی امکانات داشت و بازیکنان جوان‌تر هم بودند.»

تنها یک شب بعد از اشاره قلعه‌نویی به موضوع امکانات، مصاحبه تلویزیونی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال منتشر شد. او درباره حواله خودرو ملی‌پوشان به صحبت پرداخت. از پیگیری‌ها برای حل این مشکل خبر داد.

با بررسی و مقایسته دوباره این صحبت‌ها به نظر می‌رسد بازیکنان تیم ملی که نگران پلاک نشدن حواله خودرویشان هستند و متاسفانه خیلی روی بازی تیم ملی تمرکز ندارند. 

کاروان تیم ملی که با شعار «تا پای جان، برای ایران» به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳  اعزام شده، وقتی در مرحله حذفی چنین بازی ارائه می‌کند، در مراحل بالاتر چه خواهد کرد؟!

منبع: ایسـنا