شهریار مغانلو و مهدی طارمی که تا پیش از این در مسابقات تیم ملی کنار هم بازی نکرده بودند در دیدار مقابل هنگ کنگ از ابتدا کنار یکدیگر به میدان رفتند. ناهماهنگی و عدم شناخت کافی این دو بازیکن از یکدیگر و محل استقرارشان در محدوده محوطه جریمه حریف باعث شد تا نه مغانلو بتواند […]

- چرا طارمی در تیم ملی مهاجمی کم‌اثر شده است؟

شهریار مغانلو و مهدی طارمی که تا پیش از این در مسابقات تیم ملی کنار هم بازی نکرده بودند در دیدار مقابل هنگ کنگ از ابتدا کنار یکدیگر به میدان رفتند.

ناهماهنگی و عدم شناخت کافی این دو بازیکن از یکدیگر و محل استقرارشان در محدوده محوطه جریمه حریف باعث شد تا نه مغانلو بتواند به گلزنی برسد و نه مهدی طارمی. این در حالی است که زوج موفق و تاثیرگذار سردار آزمون و مهدی طارمی همواره در سال‌های گذشته خط حمله تیم ملی را به لحاظ گلزنی تضمین می‌کرد. اما حالا و ظاهراً به دلیل ناآمادگی سردار آزمون این زوج هنوز شکل نگرفته و شاهد هستیم که مهدی طارمی در ضعیف‌ترین شرایط ممکن حتی کمترین خطر را هم روی دروازه رقبا ایجاد نکرده است.

طارمی مهاجمی است که بهترین مدافعان لیگ برتری در دورانی که در ایران توپ می‌زد موفق به مهارش نمی‌شدند و عنوان اقای گلی را از آن خود می‌کرد. او در پرتغال هم چنین شرایطی را تجربه می‌کند ولی حالا با چینش مهره‌های تیم ملی از سوی قلعه نویی او طوری مهار شده که پیش از این هرگز به یاد نداریم مدافعانی توانسته باشند او را اینگونه مهار کنند و طبیعتاً خبری از آن مهدی طارمی نیست و حتی یک خطر هم روی دروازه رقبا ایجاد نمی‌کند.

بی شک با گذشت بیش از یک هفته از حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی پس از جدایی از اردوی رم ایتالیا انتظار می‌رود تا در دیدار مقابل امارات بار دیگر شاهد زوج موفق همیشگی خط حمله تیم ملی باشیم.

منبع: خبـر ورزشی