تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ بیست و سوم نتایج قابل قبولی کسب نکرد تا مدیران این باشگاه با استعفای عبدالله ویسی موافقت کردند. پس از استعفای ویسی نام وینفرد شفر برای جانشینی ویسی روی نیمکت نفت مطرح شد و حتی مدیران نفت از عقد قرارداد با سرمربی سابق استقلال […]

- آخرین خبر از حضور دوباره نویدکیا در لیگ برتر/ اسطوره سپاهان توافق کرد؟

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ بیست و سوم نتایج قابل قبولی کسب نکرد تا مدیران این باشگاه با استعفای عبدالله ویسی موافقت کردند.

پس از استعفای ویسی نام وینفرد شفر برای جانشینی ویسی روی نیمکت نفت مطرح شد و حتی مدیران نفت از عقد قرارداد با سرمربی سابق استقلال خبر دادند اما در نهایت اتفاقات به سمتی پیش رفت که این سرمربی به ایران نیامد تا اینکه در چند روز اخیر مدیران نفت با محرم نویدکیا مذاکره کرده و با این سرمربی به توافق رسیدند.

به نقل از ورزش سه نویدکیا به دلیل همخوانی نداشتن توقعات خود برای تقویت تیم با بودجه مدنظر باشگاه از حضور در آبادان منصرف شد و ترجیح داد بازگشت خود به لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کند.

بیشتر بخوانید: مایلی کهن: محرم نویدکیا را سرمربی پرسپولیس کنید/ باز هم می‌گویم برانکو مار خورده و افعی شده/ آن رئیس فدراسیون پر ادعا با احمدی‌نژاد مسابقه پنالتی داد و باخت!

منبع: خبـر ورزشی