برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان پس از تساوی بدون گل عصر یکشنبه مقابل تایلند در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا که در قطر برگزار شد، به بازیکنانش افتخار کرد و به آنها به خاطر روحیه جنگندگی آنها تبریک گفت. برانکو در نشست خبری بعد از بازی ادامه داد که بازیکنان عمان […]

- پاسخ محکم برانکو ایوانکوویچ به منتقدان سرسخت عمانی/ پروفسور از عملکردش دفاع کرد

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان پس از تساوی بدون گل عصر یکشنبه مقابل تایلند در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا که در قطر برگزار شد، به بازیکنانش افتخار کرد و به آنها به خاطر روحیه جنگندگی آنها تبریک گفت.

برانکو در نشست خبری بعد از بازی ادامه داد که بازیکنان عمان بازی قدرتمندی انجام دادند و این نشان می‌دهد که آنها می‌دانست بازی سختی خواهد بود و تلاش زیادی می‌طلبد.

برانکو با تاکید بر اینکه بازیکنانش هر چه در توان داشتند، ارائه کردند و خوش شانس نبودند، عنوان کرد: در دو دیدار در سطح بالا ظاهر شدیم و با روحیه و میل به پیروزی به میدان رفتیم و سبک خود را حفظ کردیم.

سرمربی تیم ملی عمان با اشاره به اینکه تیم ملی تایلند منسجم، سازماندهی شده و به سختی قابل نفوذ است، بازی دور سوم مقابل قرقیزستان را بسیار سخت توصیف کرد.

لازم به ذکر است که تیم عمانی با کسب یک امتیاز در این گروه که عربستان، تایلند و قرقیزستان هم در آن هستند، در رده سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: انتقاد چهره معروف عمانی از برانکو بعد از دومین ناکامی؛ او را به پرسپولیس ببرید!

منبع: خبـر ورزشی