به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در طول یک ماه گذشته افزایش حدود ۶۰ میلیون تومانی را تجربه و ۷۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو البته یک ماه قبل ۸۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود و هم‌اکنون با قیمتی در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در طول یک ماه گذشته افزایش حدود ۶۰ میلیون تومانی را تجربه و ۷۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو البته یک ماه قبل ۸۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود و هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۷۳۵ میلیون تومان در بازار دیده می‌شود.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که پژوپارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵۰ میلیون تومان گران شده و با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم یک ماه قبل ۸۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود و در حال حاضر با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ در بازار با رشدی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان مواجه شده و ۷۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو اما ۱۱۰ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان رسیده است.

دور تند افزایش قیمت خودرو در بازار/ پژوپارس ۱۰۰ میلیون تومان گران شد + جدول

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین