به گزارش زیرنویس؛ باشگاه پرسپولیس این روزها، در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار داد. آنها علاوه بر پروژه انتخاب سرمربی جدید خود، در تلاش برای جذب بازیکنان مطرح هستند تا ترکیب تیم را تقویت کنند. سرخ‌پوشان برای تقویت خط حمله در نظر دارند تا جواد آقایی‌پور مهاجم ۲۴ ساله استقلال خوزستان را به خدمت بگیرند. […]

به گزارش زیرنویس؛ باشگاه پرسپولیس این روزها، در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار داد. آنها علاوه بر پروژه انتخاب سرمربی جدید خود، در تلاش برای جذب بازیکنان مطرح هستند تا ترکیب تیم را تقویت کنند.

سرخ‌پوشان برای تقویت خط حمله در نظر دارند تا جواد آقایی‌پور مهاجم ۲۴ ساله استقلال خوزستان را به خدمت بگیرند. در پی مذاکراتی که طرفین با یکدیگر بر سر انتقال این مهاجم گیلانی داشته‌اند، ابتدا باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغ ۳۰ میلیارد تومان خواسته بود که با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه شد و سپس آنها خواستار معاوضه یکی از بازیکنان پرسپولیس شدند.

فرشاد فرجی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، وحدت هنانوف و نبیل باهویی؛ ۵ بازیکنی بودند که باشگاه استقلال خوزستان برای صدور رضایتنامه مهاجم خود خواستار معاوضه با یکی از این نفرات شد.

در ادامه مذاکرات، عصر امروز جلسه‌ای بین نمایندگان دو باشگاه برگزار شد. باشگاه استقلال خوزستان در این مذاکرات بار دیگر نظر خود را تغییر داده و خواهان معاوضه آقایی‌پور با ۲ بازیکن شده و اعلام کردند که باشگاه پرسپولیس باید حقوق و قرارداد آنها را نیز تا پایان فصل پرداخت کند! در نهایت، این موضوع با مخالفت مدیران پرسپولیس روبه‌رو شد تا بار دیگر مذاکرات بر سر انتقال این مهاجم به بن‌بست بخورد./فارس