تیم ملی شمشیربازی در آستانه المپیک همچنان بدون سرمربی
تیم ملی شمشیربازی در آستانه المپیک همچنان بدون سرمربی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تقریبا ۲۰ روز قبل بود که امین قربانی از هدایت تیم ملی شمشیربازی سابر ایران استعفا داد، اما از آن زمان تاکنون دلیل این استعفا مشخص نشده و خودش نیز کلامی در مورد این موضوع نگفته و سکوت پیشه کرده است. قربانی که دستیار پیمان فخری بود، بعد از کناره […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تقریبا ۲۰ روز قبل بود که امین قربانی از هدایت تیم ملی شمشیربازی سابر ایران استعفا داد، اما از آن زمان تاکنون دلیل این استعفا مشخص نشده و خودش نیز کلامی در مورد این موضوع نگفته و سکوت پیشه کرده است.

قربانی که دستیار پیمان فخری بود، بعد از کناره گیری او هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و در طول مدت زمانی هم که حضور داشت، نتایجش بد نبود، اما رفتن را به ماند ترجیح داد. او یک بار دیگر هم در زمان باقرزاده استعفا داده بود، اما به کار بازگشت اما این بار شرایط فرق داشت.

حالا بعد از حدود ۲۰ روز فدراسیون در مورد سرمربی جدید تصمیمی نگرفته و گفته شده است که یک خارجی (احتمالا از کشور روسیه) هدایت تیم ملی را برعهده  خواهد گرفت، اما زمانش مشخص نیست.

از پیمان فخری هم برای حضور دوباره در راس کادرفنی تیم ملی صحبت به میان آمد و فدراسیون به وی پیشنهاد داده بود، اما این مربی حداقل در مقطع فعلی این پیشنهاد را نپذیرفت.

در این میان علیرضا پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی هم از رسانه‌ها فاصله گرفته و بارها تماس با او برای پیگیری آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی سابر بی نتیجه مانده است.

- تیم ملی شمشیربازی در آستانه المپیک همچنان بدون سرمربی

به گزارش فارس، در حال حاضر اردوی تیم ملی در جریان است و مسعود فتوحی ملی پوشان را تمرین می‌دهد.

پایان پیام/





منبع: فارس