مایلی‌کهن دوباره حامی یک سرمربی ایرانی شد/ با این پیشنهاد هم مخالفت می‌شود!
مایلی‌کهن دوباره حامی یک سرمربی ایرانی شد/ با این پیشنهاد هم مخالفت می‌شود!

محمد مایلی‌کهن یک بار دیگر حامی محرم نویدکیا سرمربی سابق تیم سپاهان شد.

 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران چندماه پیش که بحث انتخاب سرمربی برای تیم ملی امید بود، از انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم انتقاد کرد و گفت هدایت این تیم شایسته مربیانی چون محرم نویدکیا است. در نهایت فدراسیون فوتبال بعد از مشورت با امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیم امید برگزید که در پی این انتخاب تیم امید موفق به کسب سهمیه المپیک و هم‌چنین قهرمانی در بازی‌های آسیایی نشد.

این بار اما محمد مایلی‌کهن از محرم نویدکیا به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی یحیی گل‌محمدی یاد کرد. سرمربی اسبق تیم ملی در این باره گفت: من نظرم را گفتم. به نظر من آقای نویدکیا جزو برترین مربیان فوتبال ایران است.

او در پاسخ به این سوال که محرم نویدکیا بازیکن تیم پرسپولیس نبوده و نمی‌تواند سرمربی این تیم شود این‌طور پاسخ داد: چرا نمی‌تواند برای پرسپولیس گزینه باشد؟ آخر آدم الان بعضی اسم‌ها را در بین مربیان ایرانی می‌شنود که سال‌هاست مربیگری می‌کنند اما یک مقام هفتمی هم نیاورده‌اند. جالب این‌که این افراد کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی هم شده بودند. واقعا این آقایان در این حد هستند؟ نتایج این‌ها مشخص است اما برای تیم ملی هم کاندیدا شدند. شما بروید کارنامه‌شان را ببینید اگر چیزی غیر از این‌که من گفتم باشد به شما جایزه می‌دهم.

با وجود این پیشنهاد به نظر می‌رسد اعضای هیئت مدیره تیم پرسپولیس به دنبال یک مربی خارجی هستند. آن‌ها مصوب کردند که جانشین یحیی گل‌محمدی خارجی باشد. مذاکره با برانکو به عنوان جانشین یحیی شکست خورده است و حالا مربیان خارجی دیگر در راس مذاکره قرار گرفته‌اند.

جالب این‌که محمد مایلی‌کهن از انتخاب برانکو انتقاد کرده بود. هم‌چنین گزینه مدنظر او برای هدایت تیم پرسپولیس یعنی محرم نویدکیا قرار است سرمربی تیم صنعت نفت شود.

منبع: خبـر ورزشی