به گزارش زیرنویس،  سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از مناطق شهر اهواز، موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۳۶ اهواز پس […]

به گزارش زیرنویس،  سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در یکی از مناطق شهر اهواز، موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۳۶ اهواز پس از  هماهنگی با مرجع قضائی و با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری سارق  موتور سیکلت در مخفیگاهش شدند.

رئیس پلیس شهرستان اهواز با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق موتورسیکلت سرقتی کشف وضبط شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیس در جهت پیشگیری از وقوع سرقت‌ها را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا