پس از استعفا یحیی گل محمدی مدیران پرسپولیس به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفتند و با مربی تیم ملی عمان به گفتگو پرداختند اما برانکو دست رد به پیشنهاد درویش زد و اعلام کرد قرار نیست به پرسپولیس و ایران برگردد. پس از جواب رد برانکو مدیران پرسپولیس به دنبال گزینه‌های دیگری رفتند که این گزینه‌ها […]

- این مربیان به ایران نمی‌آیند!

پس از استعفا یحیی گل محمدی مدیران پرسپولیس به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفتند و با مربی تیم ملی عمان به گفتگو پرداختند اما برانکو دست رد به پیشنهاد درویش زد و اعلام کرد قرار نیست به پرسپولیس و ایران برگردد.

پس از جواب رد برانکو مدیران پرسپولیس به دنبال گزینه‌های دیگری رفتند که این گزینه‌ها مورد توجه و استقبال هواداران قرار نگرفت. باشگاه پرسپولیس برای اینکه شانس بیشتری برای انتخاب سرمربی خوب خارجی برای تیمش داشته باشد این روزها با ایجنت‌های زیادی همکاری می‌کند تا گزینه‌های مدنظر آنها را نیز بررسی کند.

روزنامه فرهیختگان به نقل از یکی از این ایجنت‌ها نوشته: در شرایط فعلی وقتی از ایجنت‌های فعال اروپایی درخواست معرفی سرمربی را داریم آنها بلافاصله پاسخ منفی می‌دهند. از این جهت که اعتقاد دارند مربیان کارنامه‌دار ترجیح می‌دهند اگر قرار باشد در خاورمیانه مربیگری کنند راهی کشورهای عربی شوند، از این جهت که آنجا هم امکانات خیلی خوبی وجود دارد و هم شرایط مالی مناسب است. مساله دیگر وضعیت خاص خاورمیانه است که در چنین شرایطی مربیان کارنامه‌دار ترجیح می‌دهند به این منطقه نیایند. البته هستند مربیانی مثل زنگا، دی‌بیاسی و… که حاضر باشند با دستمزد نه‌چندان زیاد هم به پرسپولیس آمده و برای خود اعتبار کسب کنند، اما کارایی چندانی برای این تیم ندارند. در این شرایط شاید بهتر باشد پرسپولیس به سراغ مربیان ایرانی برود؛ چراکه آنها حداقل از اوضاع تیم شناخت بهتری دارند.

بیشتر بخوانید: گزینه مخفی پرسپولیس برای جانشینی گل‌محمدی چه کسی است؟/ مذاکره با مربی لالیگایی شروع شد

منبع: خبـر ورزشی