مدیران پرسپولیس در عمان آبروریزی کردند/ «حسین‌آقا» سرمربی شود!
مدیران پرسپولیس در عمان آبروریزی کردند/ «حسین‌آقا» سرمربی شود!

پایان رافت درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: تیم‌های این دوره هنوز شکل واقعی خود را نشان نداده اند. دلیلش را نمی‌دانم. شاید بازیکنان مراقب ساق‌های خود هستند. هیچ تیمی را نمی‌توان از الان مدعی قهرمانی دانست. بهترین مهاجم‌های این جام گل نزدند. مهدی طارمی ما نیز […]

- مدیران پرسپولیس در عمان آبروریزی کردند/ «حسین‌آقا» سرمربی شود!

پایان رافت درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: تیم‌های این دوره هنوز شکل واقعی خود را نشان نداده اند. دلیلش را نمی‌دانم. شاید بازیکنان مراقب ساق‌های خود هستند. هیچ تیمی را نمی‌توان از الان مدعی قهرمانی دانست. بهترین مهاجم‌های این جام گل نزدند. مهدی طارمی ما نیز هنوز گلی نزده است. این‌ها نشان می‌دهد بازی‌ها به سطح خوبی نرسیده است. تنها عربستان بوده که یک مقدار بهتر از دیگر تیم‌ها ظاهر شده است.

 

وی در ادامه افزود: ما هنوز به ترکیب اصلی نرسیده ایم و این جای انتقاد دارد. نمی‌دانم چرا به سردار آزمون در بازی دوم بازی ندادند. طارمی و سردار سال‌ها کنار هم بوده اند و چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند. در خط دفاع هم هنوز ترکیب دو نفره را پیدا نکرده ایم. ضمنا در این جام هیچ تیمی دروازه بان شایسته نداشته است. تمام آن‌ها اشتباهاتی را داشته اند. در بازی با هنگ کنگ بیرانوند هم چند اشتباه داشت.

 

این پیشکسوت فوتبال پیرامون صحبت‌های اخیر امیر قلعه نویی و طرح این موضوع که برخی از روی حسادت انتقاد می‌کنند اظهار داشت: امیر خان از روی عصبانیت آن حرف را زد. نمی‌شود که کسی در این کشور صحبت نکند. فوتبال ورزشی است که نگاه‌ها متوجه آن است و انتقاد هم وجود دارد. چیزی که از تیم ملی برابر فلسطین و هنگ کنگ انتظار داشتیم ببینیم ندیدیم و نمی‌توان ساکت ماند و حرفی نزد. ما از سیستم کی روش که دفاعی بود هجومی شدیم و انتظار می‌رود با این سیستم بیشتر گل بزنیم و تهاجمی بازی کنیم.

 

وی در ادامه گفت: در مرحله حذفی هر چه داریم باید وسط بگذاریم. ضمنا اینکه سرمربی ما درباره روش گواردیولا صحبت کرده است نیز به نظر بیشتر برای روحیه دادن به بازیکنان بوده است وگرنه گواردیولا در رده ملی فعالیت نمی‌کند و ربطی به فوتبال ملی ندارد. آقای قلعه نویی با آن جملات می‌خواست به تیمش روحیه بدهد.

 

رافت درباره وضعیت پرسپولیس و نداشتن سرمربی به «اطلاعات آنلاین» گفت: تیم برانکو در عمان است و این‌ها با رفتن به آنجا تمرکز همه را بهم زدند. هم تمرکز او را بهم زدند و هم تمرکز تیم خودمان را. این چه وضع مربی آوردن است؟ چرا یحیی را مدیریت نکردید؟ آبروریزی کردند. عمانی‌ها هم اعتراض کردند و رسانه‌های آن‌ها نوشتند. 

وی افزود: مربی خوب ایران نمی‌آید. آن‌ها می‌بینند ما در پول دادن مشکل داریم، «وی‌ای آر» نداریم و … یک مقدار سخت است آوردن مربی بزرگ. در شرایط فعلی که برانکو نیامده است بهترین فرد که پیشکسوتان هم قبولش دارند حسین آقای عبدی است. ایشان در تیم نوجوانان نتایج خوبی گرفته است. تیم را به ایشان بدهند تا کار زمین نماند. چرا به او اعتماد نمی‌کنند؟ اگر مربی خارجی غیر از برانکو بیاید خودزنی است و امسال را از دست خواهیم داد. ما الان با صدر دو امتیاز داریم و اگر باشد که تیم را بشناسد می‌تواند به صدر برسد.

منبع: اطلاعات انلاین