دومین تجربه پلی‌اوت در لیگ برتر مردان
دومین تجربه پلی‌اوت در لیگ برتر مردان

به گزارش زیرنویس، سی‌و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از ۳۰ مهرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شده است و مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت تا ۲۳ اسفند ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در پایان این مرحله هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود […]

به گزارش زیرنویس، سی‌و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از ۳۰ مهرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شده است و مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت تا ۲۳ اسفند ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در پایان این مرحله هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول نیز برای تعیین دو تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۳ به مرحله پلی‌اوت راه خواهند یافت.

دیدارهای پلی‌اوت این فصل از لیگ برتر مردان روزهای پنجم، هفتم و نهم فروردین سال ۱۴۰۳ به صورت دو برد از سه بازی با حضور چهار تیم انتهای جدول برگزار می‌شود. در این بازی‌ها تیم‌های یازدهم با چهاردهم رقابت خواهند کرد و تیم‌های دوازدهم و سیزدهم جدول نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۱ برای نخستین بار پلی‌اوت را تجربه کرد و تیم‌های شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان و سایپا تهران با کسب جایگاه‌های یازدهم تا چهاردهم راهی مرحله پلی‌اوت شدند.

سال گذشته شهرداری‌ها در مرحله پلی‌اوت مقابل مس رفسنجان و سایپا حاضر نشدند و با پذیرش باخت فنی در دو دیدار رفت و برگشت این مرحله، به دست یک سقوط کردند اما برای حضور در لیگ برتر امسال مجبور به خرید امتیاز دو باشگاه لیگ برتری شدند.

پایان پیام/





منبع: فارس