به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رئال مادرید شب گذشته در حالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد به لطف گل دقیقه ۹+۹۰ دنی کارواخال با نتیجه ۳-۲ بر آلمریای قعرنشین غلبه کند که داوری این دیدار بسیار بحث‌برانگیز بود و برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که داور حق آلمریا را با تصمیمات جنجالی‌اش […]

- اولین واکنش رئالی‌ها به جنجال بازی با آلمریا

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رئال مادرید شب گذشته در حالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد به لطف گل دقیقه ۹+۹۰ دنی کارواخال با نتیجه ۳-۲ بر آلمریای قعرنشین غلبه کند که داوری این دیدار بسیار بحث‌برانگیز بود و برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که داور حق آلمریا را با تصمیمات جنجالی‌اش خورد. آلمریا نیمه اول این بازی را با برتری ۰-۲ به پایان برد، اما نیمه دوم به لحظات تصمیمات داوری بحث‌برانگیز بود.

در دقیقه ۵۶ هرناندز مائسو داور این دیدار یک پنالتی سختگیرانه به سود رئال گرفت که جود بلینگام آن را تبدیل به گل کرد و اختلاف را به یک گل کاهش داد. در ادامه داور گل دقیقه ۶۴ آلمریا را با کمک VAR مردود اعلام کرد. 

در نهایت گل دقیقه ۶۷ وینیسیوس جونیور که در ابتدا به دلیل هند توسط داور مردود اعلام شده بود، پس از بررسی صحنه با استفاده از کمک‌داور ویدئویی صحیح اعلام شد تا شاگردان کارلو آنچلوتی بازی را به تساوی بکشانند و در نهایت با گل دقیقه ۹+۹۰ کارواخال، سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

در تحلیل پس از بازی، مفسر رئال مادرید تی وی گفت: «آلمریا یک گل زد که در نهایت به درستی باطل شد، زیرا VAR برای همین است. چیزی که ما همیشه خواستار آن هستیم و آنچه که همواره می‌خواهیم. ما به اجرای عدالت عادت نداشتیم. دو تصمیم دیگر VAR نیز کاملا صحیح بود.»

او در ادامه گفت: «چیزی که ما همیشه می‌پرسیم این است که وقتی یک بازی بحث‌برانگیز می‌شود، داور باید از فناوری VAR که برای کمک به آن‌ها آمده است، به درستی استفاده کند و این همان چیزی است که ما همیشه در هر بازی می‌خواهیم.»

منبع: ایسـنا