زلاتان ایبراهیموویچ، بازیکن مرموز سابق یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن در مارس ۲۰۱۸ پس از قطع رابطه با منچستریونایتد به آمریکا نقل مکان کرد. او در لیست بهترین تیم منتخب MLS جای گرفت و همچنین برنده افتخارات تازه وارد سال و بهترین گل سال شد، اما معمولاً در توصیف استانداردهای لیگ ایالات متحده و کسانی که در […]

زلاتان ایبراهیموویچ، بازیکن مرموز سابق یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن در مارس ۲۰۱۸ پس از قطع رابطه با منچستریونایتد به آمریکا نقل مکان کرد. او در لیست بهترین تیم منتخب MLS جای گرفت و همچنین برنده افتخارات تازه وارد سال و بهترین گل سال شد، اما معمولاً در توصیف استانداردهای لیگ ایالات متحده و کسانی که در برابر آنها بازی می‌کرد با حقارت صحبت می‌کرد و خود را «فراری در میان فیات‌ها» می‌دانست.

اونوها در مورد ایبراهیموویچ چه گفت؟

ندوم اونوها مدافع سابق منچسترسیتی، زمانی که بازیکن رئال سالت لیک بود، با ایبراهیموویچ روبرو شد و در مورد آن تجربه گفت: «همه ما او را می‌شناسیم. کارهایی که انجام داده، گل‌هایی که زده. بازی‌هایش برای اینتر و میلان را دیدیم. او عالیست. من فصل بعد از او به MLS رفتم و همان ابتدا دیدم او مثل همیشه خیلی از خودش حرف می‌زند. او گفت «من یک فراری در بین فیات‌ها هستم». با خودم فکر می‌کردم که او در مورد این لیگ صحبت می‌کند، باید کمی احترام بگذارد. مردی که کنارش ایستاده بودم و بازیکن MLS بود سرش را تکان می‌داد و با خنده به من گفت: خیلی بامزه است نه؟ من گفتم: او در مورد شما صحبت می‌کند، چرا با این موضوع مشکلی ندارید؟

او گل‌های زیادی به ثمر رساند اما همیشه لیگ را تحقیر می‌کرد. هر کس که خوب کار می‌کرد را کوچک می‌کرد. در بازی با تیم آنها اولین بار بود که با او روبرو می‌شدم، نتیجه ۰-۰ بود و بازی مرده بود. توپ از بالای سرمان رد شد و من پشت سر او ایستاده بودم و او گردنم را گرفت و من را به زمین انداخت. من روی زمین دراز کشیده بودم و نگاهش کردم و گفتم که چیکار می‌کنی؟ و او گفت بلند شو. من گفتم «با کی اینطوری صحبت می‌کنی؟» ایستادم و در صورتش گفتم با کی صحبت می‌کنی؟ و کمی حرف بار هم کردیم. تا آخر بازی رو در روی هم بازی می‌کردیم و هروقت اشتباهی مرتکب می‌شد به او می‌خندیدم، اساساً به هم می‌خندیدیم.»

من یک فراری در بین فیات‌ها هستم/ زلاتان لیگ MLS را تحقیر می‌کرد/ هم‌تیمی‌های او با استرس بازی می‌کردند!

اونوها سپس ادامه داد: «تیمش در عقب بد کار می‌کرد و تمام کاری که او انجام می‌داد این بود که وسط میدان بایستد و داد بزند که چقدر شما بد هستید. او می‌گفت: «شماها خوب نیستید، نفرت‌انگیز هستید، فاجعه هستید»، او کاری نمی‌کرد و فقط آنجا ایستاده بود. کسانی که در MLS بازی می‌کردند همیشه استرس داشتند که مبادا او را ناراحت کنند. سپس توپ رسید و او گل زد. مستقیم آمد کنار سر من و خندید. بازی تمام شد و ما باختیم. همه می‌دانستند که من با این بازیکن کمی به مشکل برخوردم. به رختکن رفتم و عصبانی بودم چون باید برنده می‌شدیم. دو دقیقه بعد او به رختکن آمد و گفت: «هنوز آرام نشدی؟» دوباره به او گفتم: «با کی داری صحبت می‌کنی؟» و دو نفر در تیم از من حمایت کردند و به او گفتند راهت را بکش و برو. به اطراف نگاه کردم و دیدم فقط سه نفر از ما جلو رفتیم، بقیه در شوک بودند. من اولین نفر بودم که به سمتش رفتم و دو نفر دیگر پشت سرم آمدند. دفعه بعدی که با آنها بازی می‌کردیم من آماده جنگ بودم و وقتی دیدمش از من حالم را پرسید. به نظرم برای اینکه با او مقابله کردم به من احترام می‌گذارد، زیرا خیلی‌ها به او چیزی نمی‌گویند. این موضوع ناراحتم می‌کند زیرا او یکی از حرفه‌ای‌ترین‌هاست اما چیزهایی می‌گوید که افرادی که می‌شناسم هرگز در مورد دیگران اینگونه حرف نمی‌زنند.»

ایبراهیموویچ در ۵۸ بازی برای لس‌آنجلس گلکسی ۵۳ گل به ثمر رساند، اما پس از دو فصل ایالات متحده را ترک کرد و با میلان به اروپا بازگشت. او یکی از درخشان‌ترین ستاره‌هایی است که پا در MLS گذاشت.

بیشتر بخوانید:

من یک فراری در بین فیات‌ها هستم/ زلاتان لیگ MLS را تحقیر می‌کرد/ هم‌تیمی‌های او با استرس بازی می‌کردند!

منبع: خبـر ورزشی