سرهنگ مجید عسکری نیا در تشریج جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران درحین گشت‌زنی در این شهرستان به یک دستگاه مینی‌بوس مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند. راننده این مینی‌بوس در ابتدا سعی داشت خود را به بی‌توجهی زده و از فرمان ایست سرباز کند، اما در نهایت […]

- اقدام عجیب قاچاق‌چیان برای قاچاق سوخت

سرهنگ مجید عسکری نیا در تشریج جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران درحین گشت‌زنی در این شهرستان به یک دستگاه مینی‌بوس مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند. راننده این مینی‌بوس در ابتدا سعی داشت خود را به بی‌توجهی زده و از فرمان ایست سرباز کند، اما در نهایت اقدام به متوقف کردن وسیله کرد.

وی با اشاره به بازرسی از داخل مینی‌بوس گفت: ماموران به محض باز کردن در مینی‌بوس با تغییر عجیب در داخل این وسیله نقلیه مواجه شدند. تمامی صندلی‌های داخل این مینی‌بوس جمع آوری شده و داخل آن تا ارتفاع پنجره به مخزنی بزرگ تبدیل شده بود. در عین حال برای عادی نشان دادن ظاهر این مینی‌بوس پرده‌های آن نصب شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به بازرسی ماموران از داخل مخزن تعبیه شده در مینی‌بوس گفت:‌ماموران در جریان بازرسی انجام شده، ۱۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند. در ادامه راننده نیز دستگیر و خودرو توقیف شد.

عسکری‌نیا با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است، گفت: برای متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین