باشگاه استقلال از شروع نقل وانتقالات زمستانی هنوز موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده اما ظاهرا محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب‌آهن در صورت انتقال نخستین صید زمستانی آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود. از همین رو مدیران باشگاه استقلال مذاکرات اولیه‌ای را باشگاه ذوب‌آهن انجام دادند که با مخالفت اصفهانی‌ها روبه‌رو شددند ولی استقلال همچنان به جذب اسلامی […]

- اصرار استقلال به جذب بازیکن کی‌روش و قلعه‌نویی/ تماس خطیر برای انتقال جذاب!

باشگاه استقلال از شروع نقل وانتقالات زمستانی هنوز موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده اما ظاهرا محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب‌آهن در صورت انتقال نخستین صید زمستانی آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود. از همین رو مدیران باشگاه استقلال مذاکرات اولیه‌ای را باشگاه ذوب‌آهن انجام دادند که با مخالفت اصفهانی‌ها روبه‌رو شددند ولی استقلال همچنان به جذب اسلامی اصرار دارد.

با توجه به اینکه قرارداد اسلامی با ذوب‌آهن در در پایان فصل به اتمام می‌رسد باشگاه اصفهانی به دنبال این است که در ازای صدور رضایت‌نامه هافبک خود، مبلغی را بابت انتقالش از استقلال دریافت کند.

ورزش سه در این خصوص مدعی شد، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با ذوبی‌ها تماس گرفته و مذاکره برای جذب اسلامی را به‌طور جدی‌تر پیش برده تا شرایط این انتقال فراهم شود و بتوانند هافبک- مهاجم ۲۲ ساله ذوب‌آهن را به پایتخت بیاورند.

اسلامی که عضو تیم امید ایران هم بوده، در دوران کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی نیز تجربه دعوت به تیم ملی را داشته ولی بعید نیست پس از سه فصل بازی در لیگ برتر برای ذوب‌آهن، در نقل و انتقالات تابستانی راهی استقلال و شاگرد جواد نکونام شود.

بیشتر بخوانید: جلسه سرنوشت ساز سرمربی و مدیرعامل استقلال/ نکونام تکلیف بازیکنان جدید را مشخص کرد

منبع: خبـر ورزشی