جلسه مثبت نکونام و خطیر درمورد اهداف نقل و انتقالاتی استقلال
جلسه مثبت نکونام و خطیر درمورد اهداف نقل و انتقالاتی استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در کمپ ناصر حجازی، با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. علی خطیر امروز ضمن بازدید ازبخش‌های مختلف کمپ حجازی و تماشای تمرین، پیرامون مسائل مختلف تیم نیز با جواد نکونام به صحبت پرداخت.  مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها در دیدار امروزشان پیرامون مسائل […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در کمپ ناصر حجازی، با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی خطیر امروز ضمن بازدید ازبخش‌های مختلف کمپ حجازی و تماشای تمرین، پیرامون مسائل مختلف تیم نیز با جواد نکونام به صحبت پرداخت.

 مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها در دیدار امروزشان پیرامون مسائل نقل و انتقالاتی در پنجره زمستانی صحبت کردند.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد ۲ طرف در جلسه امروزشان پس از تبادل نظر به نقطه نظرات مشترکی پیرامون اهداف نقل و انتقالاتی رسیده‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به خروجی مثبت این جلسه، نگرانی‌های چند روز اخیر هواداران استقلال نیز کم و کمتر خواهد شد.

بااینحال قرار است نکونام و خطیر به زودی جلسه دیگری را با هم داشته باشند تا به طور مفصل‌تر درمورد ورودی‌ها، خروجی‌ها یا معاوضه بازیکنان و همچنین شرایط و ضوابط برپایی اردوی زمستانی، صحبت کنند وبه جمع بندی برسند. 

پایان پیام/





منبع: فارس

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.