جلسه مثبت نکونام و خطیر درمورد اهداف نقل و انتقالاتی استقلال
جلسه مثبت نکونام و خطیر درمورد اهداف نقل و انتقالاتی استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در کمپ ناصر حجازی، با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. علی خطیر امروز ضمن بازدید ازبخش‌های مختلف کمپ حجازی و تماشای تمرین، پیرامون مسائل مختلف تیم نیز با جواد نکونام به صحبت پرداخت.  مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها در دیدار امروزشان پیرامون مسائل […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در کمپ ناصر حجازی، با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی خطیر امروز ضمن بازدید ازبخش‌های مختلف کمپ حجازی و تماشای تمرین، پیرامون مسائل مختلف تیم نیز با جواد نکونام به صحبت پرداخت.

 مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها در دیدار امروزشان پیرامون مسائل نقل و انتقالاتی در پنجره زمستانی صحبت کردند.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد ۲ طرف در جلسه امروزشان پس از تبادل نظر به نقطه نظرات مشترکی پیرامون اهداف نقل و انتقالاتی رسیده‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به خروجی مثبت این جلسه، نگرانی‌های چند روز اخیر هواداران استقلال نیز کم و کمتر خواهد شد.

بااینحال قرار است نکونام و خطیر به زودی جلسه دیگری را با هم داشته باشند تا به طور مفصل‌تر درمورد ورودی‌ها، خروجی‌ها یا معاوضه بازیکنان و همچنین شرایط و ضوابط برپایی اردوی زمستانی، صحبت کنند وبه جمع بندی برسند. 

پایان پیام/





منبع: فارس