تیم ملی فوتبال ایران توانسته از دو بازی ابتدایی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ ۶ امتیاز بگیرد و صعودش به مرحله بعدی مسجل شده است. با این حال عملکرد تیم ملی در آخرین مسابقه سبب شد تا انتقادات تندی علیه قلعه‌نویی و شاگردانش مطرح بشود. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از مصاف سوم برابر […]

- جلسه خصوصی مربی ایتالیایی با قدوس/ تیموریان و مطهری کری خوانی را شروع کردند

تیم ملی فوتبال ایران توانسته از دو بازی ابتدایی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ ۶ امتیاز بگیرد و صعودش به مرحله بعدی مسجل شده است. با این حال عملکرد تیم ملی در آخرین مسابقه سبب شد تا انتقادات تندی علیه قلعه‌نویی و شاگردانش مطرح بشود. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از مصاف سوم برابر امارات به گونه‌ای صحبت کرد تا از فشار انتقادات بکاهد و حالا در زمین تمرین حضور دارد تا آخرین تمرین تیمش پیش از بازی آخر مرحله گروهی را زیر نظر بگیرد.

*تمرین امروز تیم ملی با استقبال قابل توجهی از سوی خبرنگاران و همینطور رسانه‌های خارجی مواجه شده است. به همین دلیل مسئولان رسانه تیم ملی فضای درنظر گرفته شده برای خبرنگاران را گسترش دادند.

*زمین کمپ الریان قبل از آغاز تمرین آبیاری شد.

*بازیکنان تیم ملی در ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه به وقت محلی (دوحه قطر) و در واقع ۱۲ دقیقه قبل از شروع تمرین وارد زمین شدند.

*مربیان تیم ملی در همین حین در حال بازی کردن در زمین چمن بودند و کری جالب توجهی هم میان آنها برقرار بود. آنها در حال زدن شوت به دروازه با کری‌خوانی علیه هم بودند.

*هوای کشور قطر نسبت به روزهای گذشته گرم‌تر شده است.

*قبل از شروع تمرین مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی گفتگویی یک دقیقه‌ای با سامان قدوس داشت و نکاتی را به او گوشزد کرد.

*بازیکنان پیش از آغاز تمرین در حال کار با توپ بودند.

*در ساعت ۶:۰۴ دقیقه به وقت محلی بار دیگر حلقه اتحاد تیم ملی بار دیگر در ابتدای تمرین شکل گرفت. خبرنگاران در حالی که از این حلقه فاصله دارند شاهد دست زدن بازیکنان بودند. امیر قلعه‌نویی در حال صحبت برای بازیکنان بود.

منبع: خبـر ورزشی