به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول، موضوع دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.  وی افزود: ماموران پلیس پاسگاه قبله ای با انجام اقدامات فنی پلیسی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول، موضوع دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس پاسگاه قبله ای با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه و هویت اعضای باند ۵ نفره سارقان در ارتباط با سرقت های بوقوع پیوسته که پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنان را در مخفی گاهشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن کشف ۲ قبضه سلاح کلت کمری و آلات سرقت از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی های اولیه پلیس به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

 سرهنگ یاری زاده در خاتمه با اشاره به سوابق کیفری اعضای باند دستگیر شده، اظهار داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا