سعید دقیقی که به همراه تیم شمس آذر در ترکیه به سر می‌برد، امروز با انتشار یک خبر رسمی اعلام کرد: از سمت خود در تیم مس رفسنجان استعفاء کرده است. به نظر می‌رسد استعفای سعید دقیقی بعد از آن مطرح شد که این مربی با تیم مس رفسنجان به توافق نهایی دست پیدا کرده […]

- یک تیم با دو سرمربی! این معامله چگونه حل می‌شود؟

سعید دقیقی که به همراه تیم شمس آذر در ترکیه به سر می‌برد، امروز با انتشار یک خبر رسمی اعلام کرد: از سمت خود در تیم مس رفسنجان استعفاء کرده است. به نظر می‌رسد استعفای سعید دقیقی بعد از آن مطرح شد که این مربی با تیم مس رفسنجان به توافق نهایی دست پیدا کرده بود. چرا که دور از ذهن است مربی موفق یکی دو سال اخیر لیگ برتر در دور برگشت لیگ برتر بدون تیم باشد. سعید دقیقی فصل گذشته مقتدرانه به همراه تیم شمس آذر قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد و به همراه این تیم در فصل جاری لیگ برتر هم نتایج خوبی در برابر تیم‌های بزرگ گرفت.

علی سامره به نظر می‌رسد قرار نیست در تیم مس رفسنجان سرمربی شود. بقرار است جانشین سعید فتاحی و به نوعی مدیر تیم شود. او در استقلال مدیر تیم یا همان سرپرست بود. با استعفای سعید فتاحی و جدایی قطعی او از تیم مس رفسنجان فضا برای کار علی سامره هم در تیم زادگاهش مهیا شده است.

جالب اینجاست استقلال و مس رفسنجان روز ۲۰ بهمن در چارچوب جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

منبع: خبـر ورزشی