مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن سال‌های گذشته باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات اظهار داشت: با نگاهی به نتایج سال‌های گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات می‌دانیم که مشکل چندانی مقابل این تیم نخواهیم داشت اما به […]

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن سال‌های گذشته باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات اظهار داشت: با نگاهی به نتایج سال‌های گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات می‌دانیم که مشکل چندانی مقابل این تیم نخواهیم داشت اما به هر حال نمی‌توان هیچ بازی را دست کم گرفت.

وی افزود: ما هر چقدر در دیدار مقابل فلسطین روان و راحت بازی کردیم در دیدار مقابل هنگ کنگ آن تیمی نبودیم که انتظار می‌رفت اما با این همه بازی با هنگ کنگ تمام شده و حالا بچه‌های تیم ملی باید خودشان را آماده دیدار مقابل امارات کنند. ما این توانایی را داریم که در مواجهه با بازیکنان اماراتی از آنها پیش بیافتیم و بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

مهاجم سال‌های گذشته تیم ملی در این باره که چطور می‌توان به این مهم دست پیدا کرد توضیح داد: با وجود مهدی قایدیِ آماده که این روزها در نوک پیکان خط حمله تیم ملی به خوبی درخشیده است ما این بخت را داریم که از او به عنوان یک طعمه چرب و نرم برای مدافعان تیم ملی امارات استفاده کنیم.

کرمانی مقدم اضافه کرد: با توجه به حضور قایدی در لیگ برتر امارات و شناخت ویژه‌ای که مدافعان اماراتی در تیم‌های باشگاهی از او دارند قطعاً برنامه دقیقی برای مهار کردن مهدی قایدی در نظر خواهند داشت. از این رو امیر قلعه نویی می‌تواند با استفاده از این ویژگی قایدی را طعمه قرار بدهد و با دادن پاس به او مدافعان را به سمت مهدی قایدی ببرد تا دیگر مهاجمان تیم ملی از جمله طارمی و یا آزمون اگر در ترکیب باشد بتوانیم به راحتی به گل برسیم.

بازیکن قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما برای کسب ۳ امتیاز مقابل امارات همه ابزار را در اختیار داریم و فقط باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم و خودمان را از پیش برنده ندانیم. فکر می‌کنم لطمه‌ای که ما در بازی با هنگ کنگ خوردیم به خاطر همین بود که تصور می‌کردیم حریف ضعیفی روبروی تیم ملی قرار دارد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره شرایط ایجاد شده برای این باشگاه پس از خروج یحیی گل محمدی از کادر مربیان این تیم گفت: متاسفانه اتفاقاتی در این مدت برای پرسپولیس رخ داد که کمتر کسی انتظار آن را داشت. البته آقای گل محمدی قبلاً چند بار استعفا کرده بود اما واقعاً این اتفاق در شرایط کنونی اصلاً به نفع پرسپولیس نیست .چون همه تیم‌ها در حال آماده شدن برای بازگشت به مسابقات لیگ برتر هستند ولی مدافع عنوان قهرمانی واقعاً یک تیم بی‌صاحب شده که هیچکس بالای سرش نیست.

حدس می‌زنم کالدرون سرمربی پرسپولیس می‌شود/ قلعه‌نویی یک طعمه شیرین برای اماراتی‌ها دارد

کرمانی مقدم در این باره که آیا گزینه خارجی برای پرسپولیس مفید است یا داخلی گفت: متاسفانه در شرایطی قرار گرفتیم که دیگر نباید به این مسائل فکر کنیم و فقط بیش از هر چیز باید به این موضوع بیندیشیم که پرسپولیس بیشتر از هر چیز امروز به یک نفر نیاز دارد که تیم را در دست بگیرد و آن را جلو ببرد. کمتر از ۲۰ روز به بازی جام حذفی مانده ما اگر بخواهیم با این شرایط به استقبال جام حذفی برویم متاسفانه وضعیت خوبی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بعد از ماجرای برانکو از دوستان نزدیک به باشگاه شنیدم با یک مربی از آمریکای جنوبی صحبت شده که حدس خودم کالدرون است. فکر می کنم کالدرون بهترین گزینه برای این روزهای پرسپولیس باشد. حالا که برانکو نشد باید کسی را بیاوریم که قبلا با این تیم کار کرده و با حال و هوایش آشناست چون دیگر زمانی برای ایجاد هماهنگی بین او و تیم نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس خطاب به مدیران باشگاه گفت: اگر دلتان برای تیم نمی‌سوزد لااقل برای هواداران نگران باشید. هواداران پرسپولیس با این تیم زندگی می‌کنند و شب و روزشان با نتایج پرسپولیس تغییر می‌کند. لطفاً هرچه سریع‌تر برای پرسپولیس مربی بیاورید. این خوب نیست که مدافع عنوان قهرمانی به یکباره به امان خدا رها شود.

منبع: خبـر ورزشی