سیستم متفاوت بنتو برای مهار شاگردان قلعه نویی
سیستم متفاوت بنتو برای مهار شاگردان قلعه نویی

زیرنویس؛ «با تاکتیک متفاوت به دنبال مهار ایران هستیم»، این اظهارات پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات در مصاحبه اختصاصی امروز (سه شنبه) با شبکه ابوظبی اسپورت قبل از بازی امشب با شاگردان قلعه نویی در جام ملت های آسیاست. تیم ملی امارات ۵ بار در مسابقات جام ملت های آسیا مقابل تیم ملی ایران […]

زیرنویس؛ «با تاکتیک متفاوت به دنبال مهار ایران هستیم»، این اظهارات پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات در مصاحبه اختصاصی امروز (سه شنبه) با شبکه ابوظبی اسپورت قبل از بازی امشب با شاگردان قلعه نویی در جام ملت های آسیاست.

تیم ملی امارات ۵ بار در مسابقات جام ملت های آسیا مقابل تیم ملی ایران بازی کرده که در ۴ بازی باخته و در یک بازی به نتیجه تساوی رسیده است. یعنی امارات در ۸۰ درصد تقابل ها با ایران شکست خورده است.

سرمربی سرشناس تیم ملی امارات می‌گوید که «ایران یکی از تیم های قدرتمند آسیاست» و تجربه بالایی در این تورنمنت آسیایی دارد و با داشتن بازیکنان با کیفیت یکی از بهترین های این رقابت ها به شمار می آید.

تیم ملی فوتبال امارات در دو بازی اخیرش مقابل فلسطین و هنگ کنگ یک برد و یک تساوی کسب کرده و با ۴ امتیاز امیداور است تا در این بازی با کسب امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

بنتو می‌گوید که نقطه قوت ایران در خط میانی و حمله است چون «مالکیت توپ بالایی» در دو بازی اخیر داشته و می‌خواهد برای خنثی کردن این تاکتیک ایران سیستمی متفاوت نسبت به دو بازی اخیر اتخاذ کند.

پایان پیام/





منبع: فارس