به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس ، مهدی مبینی در خصوص سهمیه‌های پیش بینی شده در رشته دوومیدانی اظهار داشت: برای المپیک پاریس ۶ نفر شانس کسب سهمیه دارند دو نفر بانوان یعنی فرزانه فصیحی و اسماعیل‌نژاد و در آقایان صابری در پرتاب روزنه، رسولی در پرتاب دیسک، تفتیان در دوی ۱۰۰ متر و پیرجهان […]

- برای المپیک پاریس ۴ الی ۵ سهمیه می‌گیریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس ، مهدی مبینی در خصوص سهمیه‌های پیش بینی شده در رشته دوومیدانی اظهار داشت: برای المپیک پاریس ۶ نفر شانس کسب سهمیه دارند دو نفر بانوان یعنی فرزانه فصیحی و اسماعیل‌نژاد و در آقایان صابری در پرتاب روزنه، رسولی در پرتاب دیسک، تفتیان در دوی ۱۰۰ متر و پیرجهان در ۴۰۰ متر. امیدواریم طبق برنامه پیش برویم.

وی در ادامه افزود: ما اردوی تدارکی خوبی را در نظر داریم همچنین مسابقات جایزه بزرگ قزاقستان و بین المللی مجارستان را در پیش داریم و طبق تقویم در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در خصوص مسابقات کسب سهمیه گفت: کسب سهمیه دو مسیر دارد اول رنکینگ و دوم ورودی. چون بچه‌های ما رنکینگ خوبی دارند، با برنامه ریزی از ۶ نفر ۴-۵ نفر سهمیه می‌گیریم. رویداد داخل سالن آسیا را در تهران در پیش داریم و تقیان و اسماعیل‌نژاد و فصیحی و صابری در آن حضور دارند. این مسابقات امتیاز بالایی دارد و استقبال زیادی از آن خواهد شد. ۲۸ کشور قدر آسیایی در آن حاضر هستند. اهمیت اول این مسابقات کسب سهمیه و اهمیت دوم آن کسب ورودی برای مسابقات اسکاتلند است که ۱۳ روز بعد از آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا