به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر، دو دیدار پایانی گروه B این مسابقات به‌طور همزمان از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه) در شهر دوحه قطر برگزار شد تا تکلیف این گروه مشخص شود.در دیدار‌های امروز تیم‌های ملی استرالیا و ازبکستان به تساوی یک – یک رضایت دادند […]

- جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳| اولین تساوی استرالیا با مقاومت ازبکستان/ سوریه رقیب احتمالی ایران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در ادامه مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر، دو دیدار پایانی گروه B این مسابقات به‌طور همزمان از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه) در شهر دوحه قطر برگزار شد تا تکلیف این گروه مشخص شود.
در دیدار‌های امروز تیم‌های ملی استرالیا و ازبکستان به تساوی یک – یک رضایت دادند تا کانگورو‌ها با ۷ امتیاز و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. ازبکستان بعد از کسب دومین تساوی خود در این جام با ۵ امتیاز در رده دوم جدول گروه قرار گرفت.

در دیگر بازی این گروه سوریه با پیروزی یک بر صفر از سد هند عبور کرد. با این اوصاف شاگردان کوپر با ۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول جا گرفتند. هند هم بدون اینکه بتواند امتیازی کسب کند، قعرنشین گروه B لقب گرفت.

نتایج دیدار‌های امروز به شرح زیر است:

استرالیا یک- ازبکستان صفر

گل: مارتین بویل (۱+۴۵) برای استرالیا و عزیزبک تورگونبائف (۷۸) برای ازبکستان

سوریه یک – هند صفر

گل: عمر خربین (۷۶)

با توجه به شرایط تیم‌های سوم گروه‌ها، در صورت سرگروهی تیم کشورمان، به احتمال زیاد سوریه رقیب شاگردان قلعه‌نویی در مرحله بعد خواهد بود. ایران که با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف امارات ۴ امتیازی می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا