به گزارش روابط عمومی آیگپ، تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد، عصر سه شنبه ۳ بهمن در دور سو و آخر مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰، در ورزشگاه اجوکیشن سیتی رو در روی تیم ملی امارات قرار خواهد گرفت. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۶ امتیاز […]

- پخش زنده جام ملت‌های آسیا از آیگپ/ صدرنشینی مقتدرانه مقابل امارات

به گزارش روابط عمومی آیگپ، تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد، عصر سه شنبه ۳ بهمن در دور سو و آخر مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰، در ورزشگاه اجوکیشن سیتی رو در روی تیم ملی امارات قرار خواهد گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارد و می‌تواند با کسب حتی یک تساوی از این بازی صدرنشینی خود را در این گروه قطعی کند. صعود تیم امارات به مرحله یک هشتم نهایی اما هنوز قطعی نشده و این تیم برای مطمئن شدن از صعود، باید از ایران امتیاز بگیرد در غیر این صورت باید منتظر نتیجه دیگر دیدار این گروه بین تیم‌های فلسطین و هنگ کنگ باشد.

در راستای پخش زنده مسابقات ورزشی از آیگپ با گزارش اختصاصی، دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل آیگپ نیز ساعت ۱۸:۳۰ سه شنبه ۳ بهمن ماه از پیام‌رسان آیگپ به صورت زنده پخش خواهد شد.

دوستداران فوتبال می توانند برای تماشای مسابقات ورزشی با گزارش اختصاصی و همچنین استفاده از سایر خدمات آیگپ، این اپلیکیشن را از طریق مارکت‌های داخلی و یا سایت رسمی آیگپ (igap.net)  دانلود و نصب کنند.

منبع: خبـر ورزشی