به گزارش زیرنویس، علی اصغر زارع رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار کرد: چندی پیش از طریق مسؤولان کانون حمایت و مراقبت از بیماران صعب العلاج مطلع شدیم ۲ کودک پروانه‌ای که تحت پوشش این کانون قرار دارند یکی از آرزوهای خود را پلیس شدن اعلام کردند. وی افزود: بلافاصله موضوع به اطلاع فرمانده انتظامی استان […]

به گزارش زیرنویس، علی اصغر زارع رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار کرد: چندی پیش از طریق مسؤولان کانون حمایت و مراقبت از بیماران صعب العلاج مطلع شدیم ۲ کودک پروانه‌ای که تحت پوشش این کانون قرار دارند یکی از آرزوهای خود را پلیس شدن اعلام کردند.

وی افزود: بلافاصله موضوع به اطلاع فرمانده انتظامی استان رسیده و با تدبیر وی قرار بر این شد تا برنامه‌ای برای برآورده کردن آرزوی این کودکان توسط پلیس راهور استان ترتیب داده شود.

زارع گفت: در نهایت امروز کارشناسان این پلیس در محل کانون حضور یافته و ضمن دیدار و گفت‌وگو با مسؤولان کانون و خانواده کودکان پروانه‌ای لباس همیار پلیس را بر تن آنان کرده و سپس این کودکان در خودروی پلیس راهور سوار شده و به گشت‌زنی در سطح شهر و تذکر به خودروها و موتورسواران متخلف پرداختند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطرنشان کرد: این اقدام پلیس راهور باعث خرسندی و ایجاد شور و شعف در کودکان پروانه‌ای شده و روحیه‌ای مضاعف برای مبارزه با بیماری را به آنان داد و ما نیز به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که به عنوان  پلیس و حافظ امنیت مردم و جامعه توانسته‌ایم قدمی هر چند کوچک برای خوشحال کردن این عزیزان برداریم.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز پلیس راهور استان توفیق داشت تا آرزوی یکی از کودکان سرطانی را برآورده کند که این اقدام قدردانی پزشکان، پرستاران و خانواده آن کودک بیمار را به همراه داشت، عنوان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که به ما توفیق عنایت کرده تا با امکاناتی که در اختیارمان است آرزوی این عزیزان را برآورده کنیم و به آنان روحیه و انرژی مضاعف در ادامه مسیر زندگیشان بدهیم.

زارع با آرزوی سلامتی و شفای کامل برای همه بیماران به ویژه کودکانی که به بیماری سرطان و بیماری‌های صعب العلاج دچار هستند، گفت: پلیس در کنار انجام وظایف و مسؤولیت‌های سنگین خود به کودکان بیمار نیز نگاه ویژه‌ای داشته و آمادگی خود را برای برآورده کردن آرزوی این عزیزان با کمک خیران و خانواده‌های آنان اعلام می‌کند.

پلیس راهور اصفهان

 

 

منبع خبر: رکنـا