به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سعید عزت‌اللهی پس از برتری ۲ بر یک ایران مقابل امارات و صعود مقتدرانه از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت؛ خدا را شکر کرده و به همه بچه‌ها و اعضای کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. واقعا امروز همه همقسم بودند که با همه وجود تلاش کنند. […]

- امروز همه همقسم بودند که با همه وجود تلاش کنند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سعید عزت‌اللهی پس از برتری ۲ بر یک ایران مقابل امارات و صعود مقتدرانه از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت؛ خدا را شکر کرده و به همه بچه‌ها و اعضای کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. واقعا امروز همه همقسم بودند که با همه وجود تلاش کنند. از همه هم وطنان عزیز هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و انرژی مضاعفی به ما دادند. توانستیم با بیشترین امتیاز از این مرحله صعود کنیم و از الان هم باید تمرکزمان روی مرحله حذفی باشد تا بتوانیم مرحله بعدی هم با تمام وجود بازی کنیم.

وی درخصوص اینکه سایر تیم‌های مدعی هنوز کیفیت خوبی نشان نداده‌اند، گفت: قبل از شروع جام ملت‌ها هم گفتم هیچ وقت نمی‌توان قبل از تورنمنت پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان می‌شود و به مراحل بالا می‌رسد. شرایط تورنمت متفاوت است و همانگونه که دیدید خیلی از شگفتی‌ها در این جام به وجود آمد.

هافبک تیم ملی تصریح کرد: از الان باید تمام تمرکز‌ ما روی بازی بعدی باشد و هیچ حریفی در این تورنمنت از قبل بازنده نیست. این موضوع تا الان به همه ثابت شده و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی تا پایان جام ملت‌ها بیفتد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا