مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال در روزهای ابتدایی بهمن ماه سال ۱۳۹۱ از تیم ملی خداحافظی کرده و اعلام کرد به این تیم باز نمی‌گردد! بلافاصله پس از مصاحبه رحمتی این شایعه مطرح شد که کارلوس کیروش از عملکرد او در بازی مقابل لبنان و ازبکستان در چهارچوب پیکارهای انتخابی جامی ۲۰۱۴ ناراحت است و […]

مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال در روزهای ابتدایی بهمن ماه سال ۱۳۹۱ از تیم ملی خداحافظی کرده و اعلام کرد به این تیم باز نمی‌گردد! بلافاصله پس از مصاحبه رحمتی این شایعه مطرح شد که کارلوس کیروش از عملکرد او در بازی مقابل لبنان و ازبکستان در چهارچوب پیکارهای انتخابی جامی ۲۰۱۴ ناراحت است و به دنبال یک سنگربان فیکس می‌گردد.

از طرف دیگر این بحث نیز مطرح گردید که رحمتی به خاطر اختلاف با جواد نکونام از تیم ملی کناره‌گیری کرده است دو بازیکنی که در آن مقطع جزو ارکان اصلی استقلال بودند. در همین خصوص نکونام روز سوم بهمن سال ۹۱ با زیرنویس مصاحبه کرد و با تکذیب تمام موارد فوق به ما گفت: من با مهدی رحمتی قهر نیستم. این کارها از سن و سال ما دیگر گذشته است. البته در سالیان قبل هم شاهد بودیم که برخی ملی‌پوشان با یکدیگر اختلاف و درگیری‌هایی داشتند اما هیچ‌کدام از موارد فوق موجب کناره‌گیری از تیم ملی نشد. من و رحمتی زبان داریم و اگر مشکلی داشته باشیم آن را با گفت‌وگو حل می‌کنیم. با صراحت می‌گویم من عامل جدایی مهدی رحمتی از تیم ملی نبودم و اصلا در جریان قضیه قرار نداشتم. خبرش را در سایت‌ها خواندم و پیرامون این مسئله هم با کارلوس کیروش حرفی نزدم. همین جا دوباره تکرار می‌کنم که برخلاف شایعات موجود اصلا دنبال بازوبند کاپیتانی استقلال نیز نبودم و همه حواسم به این است که تیم در لیگ برتر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.

زیرنویس‌گردی| نکونام: من عامل خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی نبودم/ هیچ‌وقت چشمم دنبال بازوبند کاپیتانی استقلال نبود

منبع: خبـر ورزشی