به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان هاآرتص اطلاعاتی را در خصوص دیدار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فاش کرد. هاآرتص بیان کرد که نتانیاهو در دیدار با خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه از آمادگی خود برای دادن برخی امتیازها برای رسیدن به توافقی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان هاآرتص اطلاعاتی را در خصوص دیدار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فاش کرد.

هاآرتص بیان کرد که نتانیاهو در دیدار با خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه از آمادگی خود برای دادن برخی امتیازها برای رسیدن به توافقی جدید با مقاومت فلسطین خبر داده است.

هاآرتص اعلام کرد که نتانیاهو در عین حال تاکید کرده که رژیم صهیونیستی توقف جنگ را همانطور که حماس خواسته است به عنوان بخشی از توافق تبادل اسیران نخواهد پذیرفت.

این روزنامه عبری زبان بیان کرد که نتانیاهو در این دیدار گفته اگر رژیم صهیونیستی با پایان جنگ موافقت کند باید تصمین‌هایی بین‌المللی را بپذیرد و امضا کند که قابل نقض نیستند.

گفتنی است شکست رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود در نوار غزه پس از بیش از ۳ ماه و نیم جنگ، نارضایتی شهرک‌نشینان و خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در پی داشته است. معترضان به سیاست‌های نتانیاهو با برگزاری تظاهرات‌های متعدد خواستار امضای فوری توافق تبادل اسیران با مقاومت فلسطین و برکناری نتانیاهو و کابینه وی شده‌اند. همچنین مخالفان نتانیاهو وی را متهم کرده‌اند که جنگ علیه غزه را با انگیزه‌های شخصی و با هدف ماندن در قدرت و فرار از محاکمه قضائی ادامه می‌دهد و به دنبال کسب دستاوردی برای ارائه به شهرک‌نشینان است.

منبع: مـهر