به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال هنگ کنگ و فلسطین از دور سوم جام ملت‌های آسیا امروز سه شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» قطر با قضاوت «اوانز شان رابرت» به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فلسطین به پایان رسید. تک […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال هنگ کنگ و فلسطین از دور سوم جام ملت‌های آسیا امروز سه شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» قطر با قضاوت «اوانز شان رابرت» به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فلسطین به پایان رسید.

تک گل فلسطین در نیمه اول را «‌عدی دباغ» (۱۲) به ثمر رساند.

گل زودهنگام فلسطین در نیمه اول

این دیدار آخرین فرصت هر دو تیم برای افزایش شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی است و تیم فلسطین در بازی قبلی خود موفق شد با کسب تساوی برابر امارات یک امتیاز ارزشمند کسب کند و تیم هنگ کنگ هم علی رغم شکست یک بر صفر برابر ایران بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

در آغاز نیمه اول این دیدار این تیم فلسطین بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد. در دقیقه ۱۲ «مصعب البطاط» با حرکت از سمت راست توپ را روی دروازه هنگ کنگ ارسال کرد و «عدی دباغ» هم با یک ضربه سر موفق شد دروازه حریف را باز کند تا فلسطین خیلی زود پیش بیفتد.

در ادامه بازی هم همچنان فلسطین تیم برتر میدان بود. فلسطینی‌ها امیدوارند بتوانند با برتری پرگل در این بازی و شکست امارات برابر ایران بتوانند شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم دوم را کسب کنند.

در دقیقه ۴۱ «عدی دباغ» فرصت داشت از روی پاس در عرض «تمیر سیام» برای بار دوم دروازه هنگ کنگ را باز کند اما دروازه‌بان مانع از این اتفاق شد تا در نهایت نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر فلسطین به پایان برسد.

در بازی همزمان، تیم‌های ملی ایران و امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار هم در نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید.

منبع: مـهر