به گزارش زیرنویس، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی‌های دو روز اخیر تهران اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی برای بارش نزولات آسمانی از روز گذشته به نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه آماده باش اعلام کرده ایم. جعفری در ادامه با اشاره به بارش امروز اظهار کرد: خوشبختانه از صبح شاهد بارش […]

به گزارش زیرنویس، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی‌های دو روز اخیر تهران اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی برای بارش نزولات آسمانی از روز گذشته به نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه آماده باش اعلام کرده ایم.

جعفری در ادامه با اشاره به بارش امروز اظهار کرد: خوشبختانه از صبح شاهد بارش باران بودیم و در حال حاضر نیز شاهد بارش باران در تهران هستیم، اما تا این لحظه مشکلی وجود ندارد و موردی مبنی بر آبگرفتگی در معابر گزارش نشده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق تهران اعلام، ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق حضور دارند. به طوری که تیم‌های متعددی به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برف روبی در نقاط برف‌خیز هم نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه در حال آماده باش هستند و کیسه‌های شن و نمک نیز در جایگاه‌ها در سطح معابر قرار داده شده است.

 

منبع خبر: رکنـا