با معرفی پرچمداران سری گلکسی S24، سامسونگ در نظر دارد مدل‌ جدید بهترین گوشی های میان رده خود را از سری گلکسی A راهی بازار کند. تاکنون شایعات و رندرهای زیادی از گلکسی A55 منتشر شده و حالا جزئیاتی از سرعت شارژ گوشی نیز دردسترس قرار گرفته است. براساس گواهی‌نامه‌ی بلوتوث و اطلاعاتی که در […]

با معرفی پرچمداران سری گلکسی S24، سامسونگ در نظر دارد مدل‌ جدید بهترین گوشی های میان رده خود را از سری گلکسی A راهی بازار کند. تاکنون شایعات و رندرهای زیادی از گلکسی A55 منتشر شده و حالا جزئیاتی از سرعت شارژ گوشی نیز دردسترس قرار گرفته است.

براساس گواهی‌نامه‌ی بلوتوث و اطلاعاتی که در دیتابیس Bluetooth SIG رؤیت شده، گلکسی A55 حداقل سه کانفیگ خواهد داشت که برای عرضه در کشورهای مختلف در نظر گرفته شده است.

گلکسی A55 از بلوتوث ۵٫۳ و سرعت شارژ ۲۵ واتی مشابه گلکسی A54 و گلکسی S24 بهره می‌برد که در مقایسه‌با برخی مدل‌های گوشی شیائومی و سایر رقبا نشان می‌دهد که ظاهراً سامسونگ پیشرفتی در این زمینه نداشته است.

با A55 گوشی کاملا اقتصادی سامسونگ، آشنا شوید!

گفته می‌شود گلکسی A55 از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی اولد (از نوع Dynamic AMOLED 2X) با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و انتظار می‌رود به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی مجهز باشد.

با A55 گوشی کاملا اقتصادی سامسونگ، آشنا شوید!

گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ احتمالاً از طراحی موسوم به Key Island با فریم فلزی بهره می‌برد. قدرت پردازشی آن را پردازنده‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ با گرافیک Xclips 540 مبتنی‌بر معماری RDNA 2 شرکت AMD تأمین خواهد کرد.

با A55 گوشی کاملا اقتصادی سامسونگ، آشنا شوید!

باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، رم ۸ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی و گواهی IP67 از دیگر مشخصات احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی A55 خواهند بود. جزئیاتی از قیمت گوشی هنوز در دست نیست.

۲۲۷۳۲۳

منبع: خبـرآنلاین