اورژانس استان تهران درباره اتفاقی که برای امید عالیشاه رخ داد و نجات جان یک هموطن توسط کاپیتان پرسپولیس اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

- بیانیه اورژانس تهران درباره اقدام ویژه کاپیتان پرسپولیس/ تلفنی به امید عالیشاه مشاوره می‌دادیم

 امید عالیشاه توانست با انجام عملیات احیا، جان یک انسان را نجات دهد. در رابطه با این اتفاق اورژانس تهران یک بیانیه منتشر و در این خصوص شفاف‌سازی کرد.

در این بیانیه آمده است: «روابط عمومی اورژانس استان تهران  پیرو انتشار خبری در خبرگزاری برنا در مورخه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ با عنوان «امید عالیشاه جان یک انسان را نجات داد» نکات ذیل را جهت شفاف سازی و تبیین موضوع ارائه می شود.

در شب حادثه مددجو در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه با اورژانس استان تهران تماس گرفته است، که بلافاصله در ساعت ۲۰:۳۴ موتورلانس از پایگاه اعزام و در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه کارشناس اورژانس به محل حادثه می رسد.

در تمام این مدت کارشناس پرستاری مرکز ارتباطات ۱۱۵ به صورت تلفنی مشاوره ها و مراقبت های ویژه پزشکی، آموزش چگونگی ماساژ قلبی را به آقای امید عالیشاه ارائه کرده است.

قابل توضیح است همزمان با موتورلانس، آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شده است که مددجو را به مرکز درمانی در نهایت توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مرکز درمانی انتقال یافته است.»

 

منبع: خبـر ورزشی