تیم ملی فوتبال ویتنام با هدایت فیلیپ تروسیه سرمربی سابق ژاپن در باوجود عمکرد بسیار خوب در این تورنمنت بدون امتیاز ماند و از دور مسابقات حذف شد. تیم ویتنام در گروه D با تیم‌های ژاپن و عراق و اندونزی همگروه شد و کار سختی برای صعود داشت و درنهایت این تیم علی‌رغم نمایش خوب […]

- جادوگر سفید پیش‌بینی کرد؛ ایران شانس قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست

تیم ملی فوتبال ویتنام با هدایت فیلیپ تروسیه سرمربی سابق ژاپن در باوجود عمکرد بسیار خوب در این تورنمنت بدون امتیاز ماند و از دور مسابقات حذف شد.

تیم ویتنام در گروه D با تیم‌های ژاپن و عراق و اندونزی همگروه شد و کار سختی برای صعود داشت و درنهایت این تیم علی‌رغم نمایش خوب مقابل ژاپن و عراق با جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرد.

به نقل از مهر، تروسیه با اشاره به تجربه کسب قهرمانی جام ملت‌های آسیا در مورد تیم‌هایی که در جام هجدهم شانس قهرمانی هستند گفت: تصور می‌کنم چهار تیم از شانس بیشتری برخوردار هستند.

سرمربی فرانسوی تیم ملی ویتنام ملقب به جادوگر سفید درخصوص مدعیان قهرمانی، گفت: ایران، ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان سعودی برای قهرمانی شانس بیشتری دارند. البته عراق هم با ادامه این روند شرایط خوبی خواهد داشت اما باید بازی‌هایش را ببینیم.

بیشتر بخوانید: کامبک طلایی عراق با درخشش حسین/ ژاپن برای اولین بار به صدر نرسید؛ ویتنام حذف شد

منبع: خبـر ورزشی