سرمربی تیم ملی عمان می‌گوید که نسبت به انتقادات از دو شاگردش بی‌اطلاع است چرا که او از عملکرد آن‌ها رضایت دارد.

- سکوت برانکو ایوانکوویچ شکست

تیم ملی فوتبال عمان فردا و در آخرین بازی دور گروهی و برای صعود به دور بعد، به مصاف قرقیزستان می‌رود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای اینکه از دور مسابقات حذف نشوند، باید در مسابقه فردا به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند وگرنه خیلی زود با این رقابت‌ها باید خداحافظی کنند.

ایوانکوویچ که در نشست خبری پیش از بازی حاضر شده بود، نسبت به انتقاداتی که پس از دو بازی نخست از عملکرد تیم او مطرح شده بود، واکنش نشان داد. او تایید کرد که با جدیت تمام برای پیروزی مقابل قرقیزستان تلاش خواهد کرد.

سرمربی عمان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: از طریق شبکه‌های اجتماعی انتقادات زیادی از ما می‌شود که نمی‌توانیم درها را به روی این انتقادات ببندیم، زیرا زمینه برای انجام انتقادات باز است. هواداران همیشه به دنبال پیروزی هستند و رسانه‌ها هم نتایج مثبت می‌خواهند، اما ما به عنوان تکنسین در پیگیری و آنالیز مسابقات و بازیکنان دیدگاه متفاوتی داریم.

برانکو افزود: قطعا جزو تیم‌هایی هستیم که میل به صعود به مرحله بعد را داریم. ما به قرقیزستان احترام می‌گذاریم. دو بازی آخر آنها را دنبال کرده‌ایم و تجربه برخورد با این حریف را داریم چرا که در حدود شش ماه گذشته دو بار مقابل آنها بازی کرده‌ایم. ما یک بازی را بردیم و در دیگری شکست خوردیم و این نشان می‌دهد که بازی فردا سخت خواهد بود و پیش بینی نتیجه آن دشوار است.

منبع: خبـر ورزشی