علی سامره سرپرست استقلال که تابستان امسال به این سمت منصوب شده بود، پس از پایان نیم فصل اول از سمت خود کناره‌گیری کرد و در واکنش به این مسئله مدعی شد به خاطر توهین به جایگاه سرپرستی استقلال از این سمت کنار رفته است. در رابطه با اختلافات علی سامره با جواد نکونام از […]

- دلیل اصلی جدایی سامره از استقلال فاش شد/ سرپرست استقلال از چه چیزی ناراحت است؟

علی سامره سرپرست استقلال که تابستان امسال به این سمت منصوب شده بود، پس از پایان نیم فصل اول از سمت خود کناره‌گیری کرد و در واکنش به این مسئله مدعی شد به خاطر توهین به جایگاه سرپرستی استقلال از این سمت کنار رفته است. در رابطه با اختلافات علی سامره با جواد نکونام از اوایل فصل بحث‌هایی مطرح بود و یک عده مدعی‌اند این مسئله در کناره‌گیری سرپرست استقلال بی تاثیر نیست البته اطرافیان تیم استقلال معتقدند یکی از دلایلی که باعث ناراحتی علی سامره شده و زمینه برای کناره‌گیری او را فراهم کرده است، عدم پیگیری باشگاه برای پرداخت جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی سرپرست استقلال بود. جریمه‌ای که پس از جدال با پرسپولیس توسط کمیته انضباطی برایش اعمال شد.

البته مسئولان باشگاه استقلال ترجیح دادند این مسئله را تایید نکنند و در پاسخ به سوال خبر ورزشی پیرامون قضیه جریمه علی سامره صرفاً به این نکته بسنده کردند که  سرپرست مستعفی استقلال به صورت رسمی چیزی در این رابطه به باشگاه نگفته است و نمی‌توانند بر اساس شایعات حکم قطعی بدهند اما طبق قوانین داخلی استقلال، هر کسی که با جرایم انضباطی از طرف فدراسیون مواجه شود، خودش باید این مبلغ را بدهد و  جریمه از میزان قراردادش کم می‌شود. حالا باید ببینیم خود علی سامره در این رابطه چه واکنشی نشان می‌دهد. احتمال دارد در صورت صحت داشتن این خبر، دلیل ناراحتی علی سامره، پرداخت نشدن مبلغ مذکور نباشد بلکه از شکل پیگیری آن ناراحت شده باشد.

بیشتر بخوانید: پاسخ قاطع سپاهان به استقلال/ در حال مذاکره با این دو بازیکن هستیم

منبع: خبـر ورزشی